Reklama

Reklama

Przejdź na stronę główną Interia.pl

Więcej witamin dzięki kiełkom

Możesz je wyhodować u siebie w domu i są dostępne przez cały rok. Zobacz, dlaczego warto jeść kiełki.

Ich enzymy rozbijają jedzenie na maleńkie, łatwo przyswajalne cząsteczki. To sprawia, że posiłek lepiej się wchłania. Same kiełki są też bogatym źródłem składników pokarmowych. Dzięki zawartej w nich dużej ilości witaminy C wzmocnisz odporność i unikniesz wiosennych infekcji.

Reklama

Garść kiełków jedz na surowo do dań mięsnych około trzy razy w tygodniu. Używaj ich zamiast surówki lub stosuj jako dodatek do sałatek. Dodawaj je do dań ciężkostrawnych. Mogą to być kiełki słonecznika, rzodkiewki, brokułu, rzeżuchy. 

Uwaga, wszystkie kiełki przed zjedzeniem należy dokładnie wypłukać, zaś kiełki soi, ciecierzycy, fasoli, pszenicy oraz kukurydzy trzeba przed jedzeniem poddusić albo ugotować.

Zobacz także:

Dowiedz się więcej na temat: kiełki | witaminy

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje