Reklama

Reklama

Ryby na zdrowie

Wygładzają cerę. Poprawiają wzrok oraz pamięć. Zapobiegają anemii. Łagodzą skutki astmy. Wzmacniają odporność, chronią przed chorobami krążenia. Zmniejszają ryzyko rozwoju nowotworów.

Polub szprotki i sardynki

Te małe rybki prócz kwasów omega- 3 i witamin, są bogate także w wapń i fosfor, niezbędne do budowy naszych kości. Z tego powodu warto je jeść razem z kręgosłupem i ośćmi.

Reklama

Postaw na pstrąga

Wystarczy zjeść około 150 g pstrąga, aby zapewnić sobie dzienną dawkę kwasów omega-3. Warto wiedzieć, że największe stężenie tych kwasów jest w tkankach zimnolubnych, słonowodnych ryb drapieżnych, do których należy pstrąg. Jednak nawet jeśli kupisz pstrąga hodowanego w stawie, nie martw się. W Polsce bowiem są one karmione mączką rybną, pozyskiwaną ze słonowodnych i zimnolubnych ryb. Dlatego też nie tracą cennych kwasów omega-3.

***Zobacz także***

Dowiedz się więcej na temat: ryby | makrela

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje