Reklama

Reklama

Prawdy i mity o odchudzaniu

Proste triki i nawyki, które ułatwią nam to zadanie.

1. Należy całkiem zrezygnować z przekąsek. NIE
Jeśli nie możemy obejść się bez słodyczy, wybierajmy produkty, które zawierają mało szkodliwych kwasów tłuszczowych i mają niski indeks glikemiczny. Są to np. gorzka czekolada, sezamki, suszone owoce czy chałwa. Unikajmy za to batonów, drożdżówek czy kawy z tłustym mlekiem, bo mogą stać się przyczyną dodatkowych kilogramów.

Reklama

2. Wapń przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej. TAK
W tym celu warto sięgać po produkty o wysokiej zawartości wapnia m.in. po jogurty, kefiry, maślanki, mleko oraz napoje sojowe, wzbogacone wapniem.

3. Nadwadze sprzyja sezon na grillowanie mięs. NIE
Kiełbaski czy inne mięsa z grilla nie będą takie tłuste, jeśli przed wrzuceniem na ruszt ponacinamy je w kilku miejscach. Tłuszcz łatwiej wydostaje się wtedy na zewnątrz.

4. Chudnięciu sprzyja dodanie warzywa do każdego posiłku. TAK
Warzywa zawierają błonnik niezwykle istotny w diecie osób, które chcą zredukować swoją wagę. Ich dodanie do posiłku daje długie uczucie sytości i sprzyja zrzucaniu kilogramów. Pamiętajmy, że źródłem błonnika jest też pieczywo pełnoziarniste, rośliny strączkowe, razowy makaron i brązowy ryż.

Więcej w serwisie:

Gładkie stopy bez tarki. Prosty krem za mniej niż złotówkę!

Skórka od banana wybieli zęby lepiej niż najdroższa pasta

Jak dbać o storczyki, aby kwitły przez wiele lat?


Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje