Reklama

Reklama

Pozycja orła

To ćwiczenie uczy koncentracji, pomaga w znalezieniu wewnętrznej równowagi.

Uczy patrzeć na trudne sytuacje z dystansem. Poza tym zwalcza sztywność barków i chroni przed skurczami łydek.  Pomaga złagodzić ból związany z reumatyzmem i rwą kulszową.

Jak ją wykonać?

Reklama

1. Stań prosto. Delikatnie zegnij prawe kolano i owiń lewą nogę wokół prawej, tak aby  kolana były ułożone jedno na drugim. Twoja lewa stopa musi dotykać prawej.

2. Podnieś ramiona na wysokość klatki  piersiowej i owiń prawą rękę wokół lewej. 

3. Opuść delikatnie biodra, utrzymując  równowagę. Kolana nie mogą wychylać  się raz w lewo czy prawo. Powinny  być w miarę prosto. Ważna jest stabilizacja.

4. Wytrzymaj w takiej pozycji 15-30 sekund. Oddychaj głęboko i powoli. Wyobraź sobie coś miłego i rozluźniającego.

5. Wyjdź z pozycji. Powtórz cały układ, tylko tym razem stań na drugiej nodze .

Kiedy ćwiczyć?

Gdy dopiero się uczysz tej pozycji, rób  ją codziennie. A jeżeli osiągniesz wprawę, praktykuj ją 3-4 razy w ciągu tygodnia.       

***

#POMAGAMINTERIA

Zróbmy małym pacjentom prezent na Dzień Dziecka

W Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Krakowie, na II piętrze, w budynku najbardziej oddalonym od wejścia, znajduje się mały oddział - Oddział Przeszczepiania Komórek Krwiotwórczych z sześcioma izolatkami. To tutaj trafia część dzieci chorych na nowotwory, żeby skorzystać z - czasami ostatniej - szansy powrotu do zdrowia i życia. Stowarzyszenie Koliber prowadzi zbiórkę, by z okazji Dnia Dziecka podarować małym pacjentom - nie zabawki, bo ich tam nie mogą mieć - ale m.in. nowe materace i pościel. Sprawdź szczegóły >>>

WESPRZYJ ZBIÓRKĘ >>>

 

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje