Reklama

Reklama

Lęk cię przytłacza? Wypróbuj tego

​Dręczą cię kłopoty, stres, obawa o przyszłość - i twoje ciało na to reaguje, choć wiesz, że winne są "tylko" negatywne emocje. Nie lekceważ tego

Odczuwasz niepokój, masz gonitwę myśli, brakuje ci tchu, serce kołacze... Może masz nerwicę lękową?

Dieta, sport, zapachy, zioła

Reklama

Uzupełniaj magnez. Jego niedobór nasila problemy. Znajdziesz go w pestkach dyni, ziarnie sezamu i maku, otrębach pszennych, kakao, kaszy gryczanej, brązowym ryżu, ciemnym pieczywie, warzywach strączkowych (m.in. w bobie, grochu, fasoli, soczewicy). 

Aby lepiej się przyswajał, potrzebna jest witaminą B6. A tej dostarczy ci wątróbka, soja, awokado, szpinak. 

Tego unikaj jak ognia

Unikaj smażonego. A także żywności wysoko przetworzonej, z konserwantami i  sztucznymi dodatkami. 

Odstaw kawę i alkohol. Pij mniej mocnej czarnej herbaty. Postaraj się rzucić palenie! 

Dowiedz się więcej na temat: Lęk

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje