Reklama

Reklama

Przejdź na stronę główną Interia.pl

Drakońskie diety nie przynoszą rezultatów?

Drakońskie diety i ciężkie reżimy treningowe to droga donikąd. W ten sposób nie tylko się trwale nie odchudzisz, ale dodatkowo możesz jeszcze zrujnować swoje zdrowie. Oto dziesięć najczęściej popełnianych błędów w odchudzaniu.

Oto najważniejsze wskazane przez specjalistkę błędy, pułapki i nieporozumienia związane z odchudzaniem: 

Reklama

Przekonanie, że aby schudnąć trzeba mocno ograniczać jedzenie albo głodować (jest odwrotnie: żeby schudnąć trzeba jeść, odpowiednie pokarmy w odpowiedniej ilości, zbyt mała ilość jedzenia spowalnia metabolizm, przez co masa ciała spada bardzo powoli).

Narzucanie sobie zbyt intensywnej lub niedopasowanej pod względem formy aktywności fizycznej - innymi słowy zbyt dużo ćwiczeń lub ich nieodpowiednia forma (może to doprowadzić do różnych komplikacji, m.in. zaszkodzić stawom). 

Brak samodzielnego przygotowywania posiłków, z powodu takich wymówek jak brak czasu czy trudność w szykowaniu posiłków (taka postawa kończy się często  jedzeniem w firmowej stołówce lub sięganiem w biegu po gotowe i zwykle mocno przetworzone produkty spożywcze, niedostosowane do zaleceń dietetycznych). 

Brak planowania posiłków na cały dzień, co często kończy się przegładzaniem. 


Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje