Reklama

Reklama

Przejdź na stronę główną Interia.pl

Co jeść, by nie mieć zajadów?

Odpowiedni jadłospis pomoże ci pozbyć się problemu zajadów. Zobacz, co powinnaś jeść!

Warto wprowadzić do jadłospisu produkty bogate w witaminy z grupy B, jak np. mleko i przetwory mleczne, drożdże piekarskie, mięso, fasolę, groch, wątróbkę, ryby, wyroby pełnoziarniste, awokado.  

Reklama

Dieta musi też dostarczyć witaminy C (np. cytrusy, owoce leśne) oraz witaminy A (brokuły, marchew, groch, brzoskwinie, dynia, mleko) i żelaza (wątroba, nerki, mięso, jaja). Unikaj kawy, alkoholu, pikantnych potraw oraz słodyczy.

Przykładowy jadłospis:

Śniadanie:

Omlet z pomidorami, 2 kromki

razowca z masłem, kawa zbożowa lub owsianka z jabłkiem i cynamonem, herbata zielona. 

Drugie śniadanie: 

Suflet z kakao, herbata wiśniowa albo kanapka z serem dojrzewającym, wędliną, sałatą

i pomidorem, woda z limonką. 

Obiad:

Grochówka, klopsy cielęce, kasza, surówka z marchwi i selera,

kompot jabłkowy albo krem

brokułowy, ziemniaki, rolada

wołowa, kapusta, woda z miętą. 

Podwieczorek:

Koktajl na kefirze z bananem

i jagodami, woda albo sałatka

z brzoskwiń, pomarańczy i jabłka, kawa z mlekiem. 

Kolacja: 

Makaron razowy ze szpinakiem,

woda z cytryną albo pasta z makreli ze szczypiorkiem, grahamka, świeży ogórek, herbata.
Zobacz także:


Dowiedz się więcej na temat: zajady | zdrowie | diety

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje