Reklama

Reklama

Smukła talia na wiosnę

Odchudzanie

Choć tłuszczyk w talii i na brzuszku jest wyjątkowo oporny, można się go pozbyć. Ale trzeba działać.


3 kroki do płaskiego brzucha

Reklama

Dlaczego właśnie w tym miejscu tłuszcz jest taki uparty? Ponoć winę ponosi zły sposób odżywiania: jemy za rzadko i za duże posiłki. Zmieniając tylko ten jeden element, możesz spowodować, że tłuszcz zacznie znikać. A więc jedz 5 małych posiłków dziennie. Trudniej jest schudnąć, gdy w diecie brakuje płynów. Co 1-2 godziny warto wypić butelkę (0,33 l) niegazowanej wody mineralnej, a wtedy też zaczniesz szybciej spalać tłuszcz. Znacznie łatwiej się go pozbyć, gdy codziennie zafundujesz sobie bardzo proste zabiegi. Oto one:

Szczypanie, ugniatanie skóry jest rodzajem masażu drenującego. Chwyć dłońmi fałd i przytrzymaj. Przesuń palce (nie puszczaj skóry) i przytrzymaj kolejny fałd. Potem zwiń dłoń w pięść i przyciskając do ciała przesuwaj ją po skórze.

Peelingujący masaż szczotką. Nie trzeba mocno szorować skóry, by pozbyć się martwego naskórka i wygładzić skórę. Użyj do tego szczotki, masując pod prysznicem brzuch i talię okrężnymi ruchami.

Ujędrnianie i nawilżanie. O kremach i maskach ujędrniających nie zapomnij podczas odchudzania i ćwiczeń. W połączeniu z dietą i gimnastyką dają rewelacyjne efekty. Ponadto ujędrniona i nawilżona skóra zachowa sprężystość i elastyczność. Latem z dumą odsłonisz talię!

Ćwicz co dzień dłużej

Kiedy najlepiej spala się tkanka tłuszczowa? Po 30-minutowej rozgrzewce. Jeśli chcesz wysmuklić talię i dolne partie brzucha (u wielu kobiet tłuszcz odkłada się błyskawicznie właśnie w tej części ciała i najtrudniej potem pozbyć się go) - ćwicz codziennie, ale po solidnej rozgrzewce. Ćwiczenia na mięśnie brzucha wykonuj powoli, ale bardzo starannie. Bezpiecznym ćwiczeniem na brzuch, które nie nadweręży odcinka lędźwiowego kręgosłupa jest to, które widzisz na zdjęciu poniżej.

Wprost i na boki. Nogi ugnij w kolanach, uda i plecy powinny tworzyć kąt prosty. Głowę unieś tak, aby broda nie dotykała klatki piersiowej. Ręce ułóż za głową. Unoś klatkę piersiową, ale nie odrywaj odcinka lędźwiowego. Całe łopatki unieś nad podłogę, patrząc przed siebie. Zrób 10-20-30 powtórzeń w kilku seriach. Potem zrób tyle samo powtórzeń kierując klatkę na bok (30 skłonów w lewo i 30 w prawo).


Świat & Ludzie

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: odchudzanie

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje