Reklama

Reklama

Kwadrans dla ciała: Poprzeciągaj się!

Wiemy, wiemy, w czasie świąt ciężko się zmusić do aktywności fizycznej.

Jednak nawet  zalegając na kanapie, warto się trochę porozciągać! Wprawdzie nie spalisz wielu kalorii, ale poprawisz sobie samopoczucie... I choć na kilka minut oderwiesz się od makowca!

Reklama

 Leżąc na plecach, zrób skręt tułowia, tak aby prawym kolanem dotknąć podłogi za lewym i nie odrywać rąk. Wytrzymaj minutę, zmień strony.

Usiądź "po turecku", ręce zapleć za głową, łapiąc dłońmi za łokcie. Delikatnie naciągaj raz prawy, raz lewy łokieć.

Połóż się na plecach, unieś wyprostowaną nogę, chwyć się za udo. Przyciągaj nogę jak najmocniej do klatki piersiowej, zmień strony.

W klęku usiądź na piętach. Zrób skłon w przód, sięgając ramionami jak najdalej przed siebie, nie odrywając pupy. W tej pozycji wytrzymaj minutę.

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje