Reklama

Reklama

Kwadrans dla ciała: Kształtne pośladki

​Siedząca praca niestety odbija się na wyglądzie pupy! Na szczęście są ćwiczenia, które sprawią, że pośladki nabiorą okrągłości i jędrności. Wykonuj je co dwa dni.

 Leżąc na plecach, ugnij nogi w kolanach. Opierając całe stopy o podłoże, powoli unieś tułów. Policz do 10, odpocznij, powtórz 5 razy.

Reklama

 Połóż się na prawym boku, ugnij kolana. Oprzyj się prawym przedramieniem o podłoże i unieś biodra jak najwyżej. Policz do 10, powtórz 5 razy, zmień strony.

Stań prosto, unieś prawą nogę tak, by kolano było na wysokości bioder i zataczaj nią koła. Powtórz 20 razy, zmień stronę.

Stojąc w dużym rozkroku, oprzyj dłonie o biodra i powoli, delikatnie obniżaj pupę, lekko zginając nogi w kolanach, nie odrywając stóp od podłoża. Policz do 10, powtórz półprzysiad 10 razy.

***

#POMAGAMINTERIA

Zróbmy małym pacjentom prezent na Dzień Dziecka

W Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Krakowie, na II piętrze, w budynku najbardziej oddalonym od wejścia, znajduje się mały oddział - Oddział Przeszczepiania Komórek Krwiotwórczych z sześcioma izolatkami. To tutaj trafia część dzieci chorych na nowotwory, żeby skorzystać z - czasami ostatniej - szansy powrotu do zdrowia i życia. Stowarzyszenie Koliber prowadzi zbiórkę, by z okazji Dnia Dziecka podarować małym pacjentom - nie zabawki, bo ich tam nie mogą mieć - ale m.in. nowe materace i pościel. Sprawdź szczegóły >>>

WESPRZYJ ZBIÓRKĘ >>>

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje