Reklama

Reklama

Przejdź na stronę główną Interia.pl

Jak najszybciej zrzucić brzuszek

Przy odchudzaniu brzuszka niskokaloryczna dieta i ruch to oczywistość. Ale są też nawyki codzienne, kosmetyczne i żywieniowe, które pozwolą znacznie szybciej osiągnąć upragniony efekt

Nowe nawyki, które zdziałają cuda

1. Przestań się codziennie ważyć
 W ciągu miesiąca waga się zmienia o kilka kilogramów. Te wahania są uzależnione od cyklu hormonalnego czy aktywności fizycznej. Aby sprawdzić, czy naprawdę chudniesz, raz na 2 tygodnie zmierz się w pasie.

Reklama

2. Wysypiaj się

Gdy jesteś zmęczona, ciało wydziela więcej greliny - hormonu powodującego wzrost apetytu. Wtedy je się znacznie więcej, niż gdy jest się wypoczętym. Lekarze twierdzą, że powinno się spać minimum 6-7,5 godzin na dobę.

3. Codziennie chodź na szybkie spacery

Aby "zrzucić" brzuszek, wystarczy szybko spacerować. Ale nie  forsuj się. Pierwszego dnia spaceruj 5-10 minut. Potem stopniowo coraz dłużej, aż do 30 minut. Tempo dostosuj do swojej kondycji.

4. Noś buty na obcasie

Nawet niewysokie 3-centymetrowe obcasy powodują,  że sylwetka wygląda na smuklejszą. Wymuszają one też korzystną postawę dla wyglądu brzucha - po prostu odruchowo go wciągamy.

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje