Przejdź na stronę główną Interia.pl

Brzuch płaski jak deska

Sylwia Wiesenberg, instruktorka fitness, Polka mieszkająca w Nowym Jorku, twórczyni nowatorskiej metody treningowej tonique, zdradza proste sztuczki na płaski brzuch.

Trening na mięśnie brzucha

Deska
Leżąc na brzuchu, unieś się na ugiętych przedramionach i czubkach palców, tak aby całe ciało utrzymać w prostej linii. Brzuch wciągnięty, pośladki spięte. Wytrzymaj w tej pozycji przez 30-60 sek. Stopniowo wydłużaj czas do 2-3 min.

Reklama

Pompki
Zacznij od łatwiejszej wersji, czyli pompek na kolanach, potem przejdź do prawdziwych. Dawka dla początkujących to 10 powtórzeń, a docelowa 30-40.

Wciągaj brzuch!
Nie tylko ćwicząc, ale też chodząc czy siedząc. Pomagają proste skojarzenia, np. rób to za każdym razem, kiedy zerkasz w lustro.

Dowiedz się więcej na temat: ćwiczenia na płaski brzuch | ćwiczenia na brzuch

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje