Reklama

Reklama

Przejdź na stronę główną Interia.pl

Zalety wodnej gimnastyki

Aqua aerobik mogą uprawiać kobiety w ciąży, po urodzeniu dziecka (gdy przestaną karmić piersią), ludzie otyli, a także seniorzy i dzieci. Co więcej, aby gimnastykować się w wodzie, wcale nie musisz umieć pływać.

Dla figury

Regularne ćwiczenia w wodzie wysmuklają sylwetkę redukując tkankę tłuszczową i zapewniają spadek wagi. W wodzie bowiem zwiększa się ruchomość stawów, łatwiej więc wykonywać nawet trudne ćwiczenia (to znakomita metoda na bezbolesne brzuszki czy podskoki bez zakwasów).

Dla zdrowia

Reklama

Taka gimnastyka przyspiesza również przemianę materii (działa jak drenaż limfatyczny) i pozwala pozbyć się cellulitu. Ruch w wodzie korzystnie wpływa na układ krwionośny i oddechowy.

Wodną gimnastykę poleca się także przy problemach z kręgosłupem, zaawansowanej osteoporozie, po przebytych urazach kości oraz stawów i przy nadciśnieniu tętniczym.

Uwaga!

Nim zaczniesz ćwiczyć w wodzie - poradź się lekarza, gdy masz problemy ginekologiczne, laryngologiczne lub układu krążenia powinnaś zrezygnować z basenu.

JOG

Tele tydzień 41/2011

Dowiedz się więcej na temat: aqua aerobik | basen

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje