Reklama

Reklama

Ćwicz ze skakanką

Czy jako dziecko lubiłaś skakać na skakance?

Warto przypomnieć sobie, ile przyjemności czerpałaś z tej niewinnej zabawy, gdyż jest ona znakomitym sposobem, by w ciągu piętnastu minut spalić sto kalorii. A po skocznej rozgrzewce rozpocznij trening ze skakanką, który pomoże ci wyrzeźbić sylwetkę, którą z dumą zaprezentujesz, gdy zrzucisz zimowe ciuchy!

Reklama

Stań w rozkroku. Skakankę weź w dłonie i unieś je nad głowę. Przechylaj się raz w prawą, raz w lewą stronę.

Leżąc na plecach, wyciągnij ramiona ze skakanką za głowę. Podnoś się do siadu, przenosząc ręce nad kolana.

Połóż się na plecach. Zahacz skakanką o stopy. Następnie unieś nogi i na zmianę prostuj je i zginaj.

Oprzyj stopę na środku skakanki. Unieś do góry jej rączki i w tej pozycji delikatnie ciągnij nogę w stronę podłogi.

Twoje Imperium

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: skakanka | sylwetka | Fitness

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje