Przejdź na stronę główną Interia.pl

Paris Hilton w reklamie Lidla

Dziedziczka fortuny kojarzona z luksusem wystąpiła w reklamie sieci dyskontów spożywczych.

Paris zaprojektowała dla Lidla akcesoria do stylizacji włosów - jej twarz firmuje lokówki, szczotki czy prostownice.

Reklama

Reklama wyświetlana jest we francuskiej telewizji. Ma pojawić się także w Niemczech i Wielkiej Brytanii.

Celebrytka ma na koncie role filmowe - zadebiutowała w 1991 roku w komedii romantycznej "Wishman", za rolę w filmie "Dom woskowych ciał" (2005)- pierwszy większy epizod w jej karierze, Paris dostała Złotą Malinę - wyróżnienie krytyków w kategorii "Najgorsza aktorka drugoplanowa". W 2009 roku po raz drugi dostała Złotą Malinę. Równocześnie z kariera na dużym ekranie, Paris rozwijała karierę muzyczną i w modelingu. Najlepiej jednak idzie jej "bycie Paris" i lansowanie samej siebie.

Czy udział kojarzącej się z luksusem Paris wpłynie na zyski sieciówki? Zobaczymy.

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje