Reklama

Reklama

Kasia Tusk rozkręca nowy biznes

Ten pomysł kiełkował w jej głowie od dawna. Niektórzy dziwią się, że dopiero teraz Katarzyna Tusk postanowiła wypuścić własną markę odzieżową na rynek. Czasy są trudne, czy odniesie sukces?

Kasia Tusk już dekadę temu przekuła popularność w sukces. Dzięki udziałowi w "Tańcu z gwiazdami" dała się poznać z innej strony, tym bardziej że jako córka polityka strzegła (i nadal to robi) swojej prywatności. 

Blog poświęcony modzie na początku nie zapowiadał sukcesu. Jednak okazało się, że Kasia Tusk szybko zyskała miano "ikony" w świecie influencerów. Swoją wiedzą i doświadczeniem chętnie dzieliła się w mediach społecznościowych. Zainteresowanie rosło, tematów było coraz więcej, dlatego kolejnym krokiem w karierze było wydanie książki z poradami dla osób, które zaczynają przygodę z Instagramem. 

Reklama

Kolejnym wyzwaniem jest własna marka modowa. Nową linię ubrań można podziwiać w gdańskim atelier.

Podobno, Kasia Tusk długo szukała odpowiedniego miejsca na wyeksponowanie pierwszej kolekcji ubrań ocierających się o naturę, minimalizm i kolory ziemi. Tusk podkreśla, że projekty są tworzone w Polsce. 

Zobacz także:

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje