Reklama

Strefa SEAT-a na Open’er Festival

Współpraca SEAT-a z Open’er Festival zbliża energiczną markę rodem z Barcelony do młodych uczestników festiwalu przez unikalne emocje towarzyszące muzyce. Uczestnicy Open’era będą mogli w strefie SEAT-a zrelaksować się w barcelońskim klimacie, wziąć udział w wyjątkowym muzycznym doświadczeniu car-a-oke oraz podziwiać artystę tworzącego street art.

Hiszpański producent już od kilku lat angażuje się w projekty muzyczne i współpracuje z najważniejszymi europejskimi festiwalami. Tylko w tym roku SEAT obecny jest na barcelońskim festiwalu Primavera Sound, edycjach Lollapaloozy w Paryżu i Berlinie oraz Wireless Festival we Frankfurcie.

Jak podkreślają przedstawiciele marki, wydarzenia muzyczne korespondują z jej tożsamością: "Open’er to największy festiwal w Polsce, który co roku przyciąga setki tysięcy ludzi. Tym bardziej cieszymy się, że dołączamy do niego jako pierwsza marka motoryzacyjna w historii" - mówi Jakub Góralczyk, PR Manager SEAT Polska. "Wierzymy w niepowtarzalną siłę muzyki do przełamywania barier i łączenia ludzi. Biorąc udział w festiwalu, chcemy podzielić się energią SEAT-a i pragniemy, by wszyscy uczestnicy tego wydarzenia dali się - wraz z nami - ponieść wspaniałej muzyce".

Reklama

Strefa SEAT-a na Open’erze będzie przestrzenią, w której będzie panować odprężający, barceloński klimat. Zaprojektowano ją tak, by zbliżała uczestników do pozytywnej i inspirującej stolicy Katalonii, wnosiła koloryt i swoje wyjątkowe barwy w doświadczenie festiwalu - ale także umożliwiała dzielenie się wrażeniami z koncertów w zrelaksowanej atmosferze.

Podczas Open’era w strefie SEAT-a zaproszony artysta stworzy także unikalny miejski street art. Uczestnicy otrzymają również możliwość wzięcia udziału w wyjątkowym doświadczeniu car-a-oke.

Styl.pl/materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy