Przejdź na stronę główną Interia.pl

Nowe brzmienie "Jestem kobietą"

Przebój Edyty Górniak "Jestem kobietą" otrzymał nowoczesne brzmienie dzięki Justynie Święs z The Dumplings i Mary Komasie. Utwór powstał w ramach kampanii Do You marki PUMA. Mary po raz pierwszy, i jak podkreśla, ostatni, śpiewa w nim po polsku.

DO YOU, to przesłanie dla wszystkich silnych i niezależnych kobiet - których nie brakuje wśród nas. DO YOU, to nie poddawanie się regułom i narzuconym normom. To znalezienie własnej drogi i robienie rzeczy dla siebie.

Każda z nas powinna znać i doceniać swoją wartość, bez względu na to jak jesteśmy postrzegane przez otoczenie - i właśnie dlatego PUMA rusza z kampanią zachęcającą kobiety do bycia sobą i robienia rzeczy dla siebie. Jako marka odpowiedzialna społecznie stawia sobie za zadanie rozprzestrzeniać kobiecą solidarność i siłę, motywując dziewczyny na całym świecie do podążania własną drogą, niezależnie od stawianych przed nimi przeszkód.

Reklama

Kampania DO YOU skupiona jest wokół dwóch ambasadorek - Mary Komasy oraz Justyny Święs z The Dumplings. Mary Komasa to jedna z najbardziej charyzmatycznych artystek na polskiej scenie muzycznej. Jest przekonana, że śpiewała zanim zaczęła mówić.

Za tą drobną, tajemniczą blondynką o niebieskich oczach stoi mocny głos, który dociera i porusza najbardziej skrywane emocje słuchacza. Justyna Święs pomimo młodego wieku, uznawana jest za niezwykle dojrzałą artystkę. Wraz z Kubą Karasiem tworzą jeden z najbardziej znanych, polskich duetów muzycznych - The Dumplings.

Te dwie artystki, świadome swojej kobiecości, tym co robią wcielają w życie ideę #DOYOU. Inspirują i zachęcają inne kobiety do znalezienia własnej drogi i kroczenia nią bez względu na to, jak postrzegane są przez innych.

Ania Bielawska i Dominika Zatorska to kolejne postaci, które odgrywają niezwykle ważną rolę w całym projekcie. Bohaterki kampanii zostały wybrane ze względu na upór w dążeniu do postawionych sobie celów i odwagę w realizacji marzeń. Nie są to twarze z pierwszych stron gazet, ani influencerki z tysiącami followersów na Instagramie, ale prawdziwe dziewczyny, które każdego dnia robią rzeczy dla siebie.

Ania to dziewiętnastoletnia modelka, którą mimo bardzo młodego wieku, ze względu na swój zawód bardzo szybko musiała nauczyć się samoakceptacji i asertywności. Dominika ma 17 lat i od 9 lat trenuje akrobatykę sportową. Kocha tę dyscyplinę  i jest wytrwała w tym co robi, pomimo, że wymaga to od niej wielu wyrzeczeń, a droga do miejsca, w którym obecnie się znajduje nie zawsze była prosta.

Dominika i Ania zostały także bohaterkami teledysku do utworu, który stał się swoistym manifestem wartości, które marka propaguje w kampanii #DOYOU. Historia klipu toczy się wokół dwóch sióstr  które w różnych sytuacjach w ciągu dnia wspierają się nawzajem w realizacji swoich celów.

Dodatkowym elementem kampanii Do You w Polsce jest specjalnie zaprojektowany t-shirt, na którym widnieje hasło Do You, odwrócone lustrzanie, tak by jego przesłanie można było odczytać jedynie patrząc na siebie w lustrze. Jest to podkreśleniem odwagi i niezależności, których PUMA chce dodać kobietom na całym świecie. Wyjątkową typografię nadruku zaprojektowała projektantka graficzna Zuzanna Rogatty.

Twarzą międzynarodowej kampanii DoYou marki PUMA jest aktorka, modelka i aktywistka Cara Delevingne. Zaangażowana w walkę o prawa kobiet, od lat wspiera też inicjatywy mające na celu wyrównanie ich szans na całym świecie.


 

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje