Reklama

Nowa płytowa rewoLUCja

Za miesiąc na polskim rynku muzycznym pojawi się nowy album tegorocznego laureata Paszportu Polityki L.U.C, o znaczącym i intrygującym tytule "PYYKYCYKYTYPFF". Spróbuj wymówić, wyśpiewać, wykaszleć lub wymruczeć ten tytuł, a być może odgadniesz jaką niespodziankę tym razem przygotował L.U.C. Premiera albumu planowana jest na 22 października.

Dobiega końca złożony i skomplikowany proces produkcji najnowszej płyty L.U.Ca "PYYKYCYKYTYPFF". Wiadomo już, że ponownie będziemy mieli do czynienia z nietypową formą i wyrafinowanym wydawnictwem. Smaczku dodaje zapowiadane nowatorskie technologiczno-koncepcyjne podejście L.U.Ca do produkcji tego albumu. -To coś zupełnie przełomowego dla mojej drogi - jak spłuczka dla ludzkości - mówi L.U.C.

Powrót do korzeni

"PYYKYCYKYTYPFF" jest swoistą rewolucją w twórczości L.U.Ca, ale jednocześnie artysta powraca tą płytą do charakterystycznych dla siebie elementów. Po ostatnim albumie "39/89 Zrozumieć Polskę", gdzie L.U.C oddał głos ważnym postaciom historycznym, ponownie usłyszymy rymowane teksty jego autorstwa. Tradycyjnie już, będą to odważne i humorystyczne, trafnie komentujące otaczającą nas rzeczywistość wersy, tym razem jednak okraszone zupełnie wyjątkowa muzyką. Także po krótkiej przerwie w realizowaniu teledysków, L.U.C zamierza w najbliższym czasie przygotować kilka klipów do nowo powstałych utworów.

Reklama

Goście, goście

Mimo, iż najnowszy album znów chwilami daleko odbiegnie od hip-hopu L.U.C zaprosił znanych i cenionych mistrzów tego gatunku. I tak, usłyszymy długo wyczekiwany wspólny utwór z Abradabem (Kaliber 44), w którym z zabawnym przekąsem skrytykował monopol Poczty Polskiej. Do tego utworu kręcony będzie w połowie października klip, w którym każdy będzie mógł wziąć udział. Na płycie pojawi się także Vienio (Molesta Ewenement) i zaprzyjaźniony Rahim.

Ponadto, nie po raz pierwszy, nad oprawą graficzną albumu oraz materiałów dodatkowych, pracują utalentowani graficy z wrocławskiego Juice: Adam Tunikowski i Michał Misiński. Specjalnie przygotowany plakat połączony z digipackiem stanowić będzie osobną podróż. Efektów pracy tych wszystkich osób szukajcie na półkach sklepowych już od 22 października.

Styl.pl/materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: premiera
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy