Przejdź na stronę główną Interia.pl

Miłość ponad uprzedzenia

Trzy miesiące przed ceremonią otwarcia Igrzysk Olimpijskich PyeongChang 2018, Procter & Gamble, światowy partner olimpijski, zaprezentował spot pt. "Love over bias" ("Miłość ponad uprzedzenia"), czyli najnowszą odsłonę nagradzanej kampanii "Dziękuję ci, mamo". Film pokazuje, jak mógłby wyglądać świat, gdybyśmy wszyscy patrzyli na siebie oczami matek.

W filmie znalazło się sześć krótkich scen ukazujących walkę sportowców z uprzedzeniami, które są tak zróżnicowane, jak dyscypliny, w których oni rywalizują:

- o dziewczynce dorastającej w kulturze, w której kobiecość wyklucza rywalizację;
- o chłopcu, który marzy o dyscyplinie sportu, na której uprawianie ledwo stać jego ciężko pracujących rodziców
- o dzieciach różnych ras, wyznań i orientacji seksualnych, które nie mogą znaleźć nikogo podobnego do siebie, kto uprawiałby ich ukochaną dyscyplinę sportu.

ZOBACZ FILM:

Sportowcy na całym świecie są zgodni, że na drodze prowadzącej do Igrzysk Olimpijskich często natrafiają na przeszkody, wynikające z uprzedzeń na temat wyglądu, preferencji seksualnych czy praktyk religijnych.

Inspiracją dla Procter & Gamble byli sportowcy, których kariera zawodnicza i osobiste doświadczenia odzwierciedlają ideę kampanii:
- Michelle Kwan, Stany Zjednoczone- dwukrotna medalistka olimpijska, której rodzina wspierała jej marzenia, mimo trudności finansowych,
- Zahry Lari - trzykrotna mistrzyni kraju w łyżwiarstwie figurowym ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich
- Mathilde Petitjean, Togo - pierwsza reprezentantka państwa Afryki Zachodniej w narciarstwie biegowym,
- Carina Vogt, Niemcy - pierwsza w historii igrzysk olimpijskich złota medalistka w skokach narciarskich.

Procter & Gamble, producent takich marek jak m.in. Always, Gillette, Pantene, Head & Shoulders, Tide, Bounty i Downy z pomocą tej kampanii podkreśla, że robi wszystko, aby dawać mamom to, co najlepsze każdego dnia - nie tylko mamom olimpijczyków, ale wszystkim mamom na całym świecie.

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje