Reklama

Reklama

LEGO VIDIYO: Ożyw figurki i stwórz swój własny teledysk

LEGO VIDIYO to propozycja dla małych artystów w wieku 7-10 lat, którzy mogą wcielić się w reżyserów, producentów i gwiazdy własnych teledysków. Seria powstała, by rozwijać dziecięcą kreatywność poprzez zabawę i muzykę.

Tworzenie własnego projektu z LEGO VIDIYO jest dość proste - wystarczy pobrać aplikację, wybrać muzykę, zeskanować minifigurki LEGO i BitBity, aby zobaczyć, jak ożywają dzięki rozszerzonej rzeczywistości. Oczywiście samemu też można wystąpić w takim teledysku.

Reklama

Każdy mały artysta po stworzeniu własnego 60-sekundowego klipu będzie mógł go zapisać w aplikacji, pokazać kolegom i rodzinie. Skróconą wersję teledysku dzieci będą mogły udostępnić. Jednak zanim twórczość dziecka zostanie zaprezentowana szerszej publiczności, treść zostanie sprawdzona i zatwierdzona przez moderatorów, aby zabezpieczyć wizerunek dziecka przed umieszczeniem go na platformie. 

Pierwsza generacja LEGO VIDIYO składa się z 6 BitBoxów, które można samodzielnie ozdobić. Każdy z nich zawiera minifigurkę LEGO, reprezentującą konkretny gatunek muzyczny, scenę do zeskanowania oraz 16 BitBitów, w tym 2 specjalne. Częścią pierwszej gamy produktów są także Bandmates: zestawy niespodzianki inspirowane muzyką. W zestawach tych znajdziemy kolekcjonerskie minifigurki i dodatkowe BitBity, w tym jeden specjalny.

Aplikacja dostępna zarówno na androida, jak i iOS, pozwala młodym artystom wybrać nazwę swojego zespołu, wystylizować jego członków i zaprojektować okładkę albumu. Dzięki efektom specjalnym uruchamianym po zeskanowaniu BitBitów (w pierwszym roku ma się ich pojawić aż 130), twórcy będą mogli eksperymentować podczas nagrywania teledysków. Poznanie ich i opanowanie pozwoli na tworzenie bardziej efektownych nagrań.

Początkowo w aplikacji dostępnych będzie około 30 piosenek artystów Universal Music Group, w tym dobrze znane przeboje. Wśród nich nie mogło zabraknąć utworu "Superhero", największego hitu Viki Gabor, ambasadorki LEGO, dzięki któremu wygrała 17. Eurowizję Junior.

Lista piosenek dostępnych w aplikacji będzie regularnie uzupełniana o nowe utwory, a także o wyzwania i inspirujące treści. W aplikacji za różne aktywności będzie można zdobywać punkty, które następnie można wymienić na kostiumy, akcesoria i wyjątkowe układy choreograficzne. 

Wytwórnia UMG Astralwerks podpisała też pierwszy w historii globalny kontrakt płytowy z minifigurką LEGO - DJ’em L.L.A.M.A., którego debiutancki singiel "Shake" będzie miał premierę 19 lutego. Powstał on we współpracy z trzykrotnym zwycięzcą Grammy NE-YO i wschodzącą gwiazdą, Carmen DeLeon.

 

Styl.pl/materiały prasowe

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje