Reklama

Reklama

Przejdź na stronę główną Interia.pl

Kate Moss ambasadorką

St. Tropez, marka produktów samoopalających i skin finishing, ogłosiła Kate Moss globalną twarzą tej marki.

Światowej sławy ikona mody i piękna, wnosząc swój unikalny wdzięk i osobowość, staje się pierwszą w historii ambasadorką produktów St. Tropez. - Jestem bardzo podekscytowana współpracą z marką St. Tropez. Ze względu na nietuzinkowość marki i zaufanie do niej, używam jej produktów od początków jej istnienia. Zawsze czuję się bardziej pewna siebie z opalenizną stworzoną dzięki St. Tropez. - powiedziała Kate o swojej nowej roli.

- Kate idealnie uosabia propagowany przez markę St. Tropez naturalny glamour. Status Kate Moss jako ikony mody jest dla nas bardzo ważny, a liczne kampanie z jej udziałem świadczą o niepodważalnym autorytecie, którym cieszy się wśród kobiet w każdej grupie wiekowej na całym świecie. Kate jest nie tylko piękna, posiada również wyjątkowy charakter - powiedziała Michelle Feeney, Dyrektor Generalna PZ Cussons Beauty, właściciela brandu St. Tropez.

Reklama

Perfekcyjna opalenizna, prezentowana przez Kate Moss to slogan kampanii, której klasyczne zdjęcia przywołują klimat lata w stylu glamour. Autorem zdjęć jest światowej sławy fotograf mody i beauty Solve Sundsbo.

Dowiedz się więcej na temat: Kate Moss | marka St. Tropez | pielęgnacja ciała | kosmetyki

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje