Przejdź na stronę główną Interia.pl

Jest wyrok w sprawie reklamy "Ona już wie co za chwilę będzie miała w ustach"

A jednak policja przyjechała na Facebooka. Jest wyrok w sprawie kontrowersyjnej reklamy napoju Devil Energy Drink. Producent będzie musiał wystosować przeprosiny i zapłacić 60 tys. zł, za naruszenie dobrych obyczajów. Sąd Okręgowy w Legnicy uznał, że reklama pod hasłem "Ona już wie co za chwilę będzie miała w ustach" narusza art. 16 ust. 1 pkt 1 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, narusza dobre obyczaje i godzi w godność człowieka, a jest tym bardziej szkodliwa, że kierowana jest do ludzi młodych.

Reklama przedstawiała twarz młodej kobiety, którą męska dłoń unosi ku górze. Grafika opatrzona została hasłem "Ona już wie co za chwilę będzie miała w ustach". Publikacja reklamy wywołała lawinę  skarg do Komisji Etyki Reklamy, a Stowarzyszenie Twoja Sprawa zdecydowało się na wejście na drogę sądową.

Reklama

Sąd przychylił się do roszczeń Stowarzyszenia, którego przedstawiciele mają nadzieję, że będzie to sygnał ostrzegawczy dla innych firm, które przekraczają granice dobrego smaku w swoich reklamach.



Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje