Przejdź na stronę główną Interia.pl

Jennifer Lopez w reklamie

Jennifer Lopez została twarzą wiosennej kampanii reklamowej TOUS - firmy, której biżuterię i akcesoria można kupić w Nowym Jorku, Tokio, Londynie i Warszawie.

Słynna ikona popkultury, gospodarz dziesiątej edycji programu "American Idol", wokalistka, modelka wciela się w nową rolę.

Reklama

Najnowsza kampania TOUS poruszy zarówno kobiety, jak i mężczyzn, bo autorem zdjęć Lopez jest słynna fotografka Ellen Von Unverth. Jej doskonałe fotografie kobiet wypełnia erotyczna i zmysłowa atmosfera.

- Jesteśmy niesłychanie szczęśliwi z faktu, że Jennifer wesprze nas w wiosennej kampanii - przyznała Rosa Tous. - To nie tylko piękna kobieta, ale również utalentowana aktorka, muzyk i tancerka.

Jennifer Lopez swoją współpracę z TOUS skomentowała z wdziękiem: Miś TOUS należy do moich ulubionych. I wiemy dobrze, że wszystkie dziewczyny kochają diamenty.

TOUS. Firma założona w 1920 roku, która wypracowała innowacyjną formułę biżuterii. Oferuje produkty na różne okazje, ale zawsze w zgodzie z najnowszymi trendami. TOUS dzisiaj jest lifestyle'ową marką, oferującą akcesoria, perfumy, biżuterię i zegarki.

Założona w Barcelonie marka TOUS obecna jest w 45 krajach, a jej produkty można kupić w 400 salonach na całym świecie. Pierwszy sklep TOUS w Polsce otwarto w 2009 roku w Krakowie w Bonarka City Center. W listopadzie i grudniu ubiegłego roku klientów powitały salony w Silesia City Center w Katowicach i w Starym Browarze w Poznaniu. Salon w Warszawie, w Galerii Mokotów działa od końca lutego tego roku.

Zobacz film z sesji:

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje