Przejdź na stronę główną Interia.pl

Jak najlepiej wykorzystać „potencjał” usług dodatkowych w perfumerii?

Przywykliśmy sądzić, że w perfumeriach kupimy jedynie produkty kosmetyczne i różne rodzaje zapachów, począwszy od wód toaletowych, a na perfumach skończywszy. Za sprawą rozmaitych rynkowych zmian odkrywamy dziś jednak, że perfumeria to nie tylko oszałamiająca swym bogactwem wystawa pięknych opakowań z kosmetykami i zapachami, które możemy od ręki sprawdzić – dotknąć, obejrzeć, powąchać – ale też miejsce, w którym możemy zasięgnąć opinii i porad profesjonalistów.

Nie tylko kosmetyki

W nowoczesnej perfumerii znajdziemy dziś znacznie więcej niż tylko produkty kosmetyczne. Pod tym względem wzorem do naśladowania stały się już jakiś czas temu perfumerie Sephora, w których, dzięki szerokiej gamie usług dodatkowych, otrzymamy możliwość poeksperymentowania z własnym wizerunkiem, a także wzięcia udziału w rozmaitych warsztatach. Firma angażuje się od lat w edukację swoich klientek, służąc im radą, pomocą i wsparciem właściwie podczas każdej ich wizyty.  Pracownicy perfumerii zdają sobie bowiem sprawę, że wielu z odwiedzających je gości, zwłaszcza młodych i niedoświadczonych, z kosmetykami i technikami makijażu nie miała wcześniej do czynienia. To do nich jest więc m.in. kierowana oferta usług dodatkowych - Sephora daje swoim klientkom możliwość zapoznania się z najnowszymi trendami w makijażu, wypróbowania produktów kosmetycznych dopiero wchodzących na rynek i opanowania technik wykonywania make-upu pasującego do ich wizerunku. W tym celu w każdej perfumerii znajdują się specjalistyczne stacje make up, a w perfumeriach w nowym koncepcie marki - stanowiska usługowe skoncentrowane w obrębie Beauty Hub, w których można wykonać np. bezpłatny, 15-minutowy makijaż.

 

Od 2017 r. Sephora wdraża na całym świecie nowy koncept swoich sklepów. W jego opracowaniu uczestniczyli studenci prestiżowej londyńskiej szkoły Central Saint Martins. Firma przeprowadziła dotąd imponujące rewitalizacje perfumerii położonych w hiszpańskiej Centre Comercial El Triangle czy na ruchliwej nowojorskiej 34. ulicy. W Europie zrealizowano ponad 50 podobnych inwestycji, m.in. na terenie Włoch i Francji, a także w Czechach, Skandynawii, Turcji, Grecji i w Niemczech. Pierwszy polski sklep Sephora w zupełnie nowej formule zaprezentowano klientom jesienią 2017 r., gdy swoje podwoje otworzyło nowoczesne centrum handlowe Wroclavia. Obecnie nowy koncept reprezentuje już 7 perfumerii m.in. w warszawskich Złotych Tarasach.  

Klienci chcą więcej

Sprzedaż kosmetyków jest więc dziś, jak widać, tylko jednym z wielu pól, na których prowadzą swoją działalność współczesne perfumerie, takie jak np. Sephora. Nic dziwnego: wszystkie znaki na niebie i ziemi pozwalają bowiem sądzić, że dzisiejsi dwudziesto i trzydziestolatkowie znudzili się tradycyjną formą sprzedaży i szukają czegoś, co zaspokoi wreszcie ich subiektywne preferencje i oczekiwania. Tutaj do gry wchodzi właśnie Sephora, która - jak pokazują najnowsze badania - jest obecnie ulubioną marką millenialsów i tzw. pokolenia Z urodzonego po 2000 roku, nieznoszącego nudy i właściwie od kołyski zaznajomionego z nowymi technologiami. To właśnie oni - ci niestrudzeni poszukiwacze nowości chętnie eksperymentujący ze swoim wizerunkiem - zainspirowali Sephora do zmian.  


Metamorfoza na żądanie

Jako się rzekło: sprzedaż zapachów i kosmetyków to niejedyne, czym zajmują się współczesne perfumerie. Gama usług dodatkowych, z jakich możemy skorzystać w Sephora, nie ogranicza się jednak tylko do urodowych porad. W perfumeriach firmy można również skorzystać z tzw. szybkiej metamorfozy, w kwadrans makijażystki zademonstrują, w jaki sposób wykonać jeden z bazowych typów makijażu np. perfekcyjny makijaż ust. Ogromnym powodzeniem cieszy się także usługa makijażu okazjonalnego. Wizażystki Sephory wykonują utrzymane w najnowszych trendach, i dobrane do potrzeb klientek, makijaże sylwestrowe, wieczorowe, ślubne czy weselne. Profesjonalne makijażystki i doskonałej jakości kosmetyki gwarantują modny efekt, który będzie wyglądał perfekcyjnie przez całą noc!  

Spotkanie zaplanuj już dziś

Aby wziąć udział w warsztatach Beauty Classes oraz skorzytać z innych usług np. makijażu okazjonalnego, wystarczy spełnić tylko jeden warunek: należy się po prostu na nie zapisać z odpowiednim wyprzedzeniem. W tym celu powinnyśmy wypełnić formularz dostępny na stronie perfumerii (wprowadzając do niego swoje imię i nazwisko oraz wybierając najbardziej pasujący nam termin). Poza potwierdzeniem terminu i oczekiwaniem na zaproszenie nic więcej nie trzeba już później robić! Biorąc udział w warsztatach Sephora można otrzymać porady najlepszych specjalistek w naszym kraju i dowiedzieć się, jak należy wykonywać dobry, elegancki i nowoczesny makijaż. Spotkania prowadzone w ramach Beauty Classes są też świetną okazją do tego, aby zapoznać się z kosmetycznymi nowinkami i za darmo przetestować na sobie rozmaite produkty.  

Zainteresowane? Zatem na stronę Sephory - marsz! Widzimy się na najbliższych warsztatach!  

Benefit brow bar

Wyjątkowy makijaż, porady profesjonalistów czy szkolenia to nie jedyne atrakcje, które można znaleźć w perfumeriach Sephora. Unikalną usługą jest także Brow Bar Benefit stworzony z myślą o wszystkich miłośniczkach stylizacji brwi. To miejsce w perfumerii powstało we współpracy z marką Benefit, która już od ponad 30 lat zajmuje się regulacją i makijażem brwi. Jej ekspertów spotkać można właśnie w Brow Barze - wystarczy zadzwonić i umówić się na spotkanie w jednej z perfumerii Sephora. Oddaj się w ręce specjalistów Benefit i ciesz się fantastycznym wyglądem swoich brwi!     

Tekst powstał we współpracy z marką Sephora.

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje