Reklama

Reklama

Cin&Cin w świecie perfum i blasku fleszy

Marka Cin&Cin została partnerem ogólnopolskiej akcji sieci Douglas - "Beauty street".


Reklama

Klientki perfumerii uczestniczące w akcji otrzymują  indywidualne konsultacje, które umilane są lampką Cin&Cin Rosé. W pełnej gotowości czekają więc makijażyści, styliści fryzur, konsultanci ds. pielęgnacji. Na końcu do gry wchodzi profesjonalny fotograf - udział w akcji obejmuje również sesję zdjęciową na czerwonym dywanie. Trzeba przyznać, że do takiego zestawu idealnie pasuje wszechobecny zapach perfum i  bąbelki Cin&Cin.

Akcja trwa do września. Każda z jej 30 edycji obejmuje trzy dni, w ciągu których perfumerię odwiedza ok. 5 tys. osób, z czego ok. 500 bierze udział w metamorfozie, degustacji wina i sesji.  


Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje