Reklama

3. urodziny Styl.pl

Kabaretowo, muzycznie, kulinarnie i przede wszystkim w wielkim stylu – tak można podsumować galę z okazji 3. urodzin luksusowego portalu dla kobiet Styl.pl. 15 stycznia 2013 r. w warszawskim Teatrze Kamienica jubileusz świętowali partnerzy, przyjaciele, twórcy i współpracownicy portalu oraz gwiazdy.

Podczas urodzin Styl.pl, podobnie jak w ubiegłym roku, ogłoszono wyniki plebiscytu na Stylowy Kosmetyk. - Spośród ponad 600 zgłoszonych nowości kosmetycznych nasze użytkowniczki wybrały 9 najlepszych ich zdaniem produktów - wyjaśniła Katarzyna Machaj, kierownik Styl.pl podczas wręczania stylowych statuetek.  Swoje wyróżnienia przyznała też redakcja serwisu. Które kosmetyki okazały się najlepsze w 2012 roku? Czytaj tutaj.

- Już trzeci rok przygotowujemy dla naszych użytkowników portal, który inspiruje, informuje, bawi i wyznacza trendy, z którym także my możemy się rozwijać każdego dnia i mieć z tego coraz większą satysfakcję - powiedziała dyrektor serwisów magazynowych Grupy Interia, do której należy Styl.pl, Agnieszka Łopatowska.

Reklama

Imprezę uświetnił występ kabaretowy "W obronie jaskiniowca" - autorski program Emiliana Kamińskiego, dyrektora Teatru Kamienica. Szczery do bólu i zabawny do łez monodram obnaża kulisy wojny damsko-męskiej. Bezwstydnym humorem i rozbrajającą grą aktorską Kamiński rozbawiał publiczność, zarówno kobiety jak i mężczyzn - choć trzeba przyznać, że przedstawiciele obu płci nigdy nie śmiali się jednocześnie. Dlaczego? Warto przekonać się osobiście.

Poczęstunek dla gości połączony był z pokazem gotowania w wykonaniu mistrza kuchni Teo Vafidisa z wykorzystaniem sprzętu Kenwood. Kucharz zaskoczył wszystkich nietypowo łącząc smaki np. krewetek z... herbatą a . Goście bawili się przy winie Carlo Rossi Sweet Red i drinkach z malinowej Soplicy, jedli zdrowe makarony Barilla oraz sałaty Fit&Easy skropione oliwą MONINI.

Jubileusz zwieńczył występ charyzmatycznej grupy Future Folk ze Staszkiem Karpielem-Bułecką na czele. Przekonaliśmy się, że w Piwnicy Warsza "W murowanej piwnicy" i  inne góralskie kawałki z nowoczesną aranżacją brzmią naprawdę świetnie i każdego potrafią poderwać do tańca.

Sponsorami uroczystości były marki: Glossybox, Soplica, Carlo Rossi, Monini, Barilla, Fit&Easy oraz Kenwood. Dziękujemy naszym partnerom, bez których ta zabawa nie byłaby tak udana, oraz użytkownikom, którzy są z nami już trzeci rok.

 

Styl.pl
Dowiedz się więcej na temat: styl | Future Folk | Styl.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy