Reklama

Łukasz Jemioł jesień/zima 2015

Na warszawskim Torze Wyścigów Konnych Służewiec odbył się pokaz kolekcji Łukasz Jemioł Premium jesień-zima 2015/16 będący jednocześnie jubileuszem pracy projektanta. Licznie zgromadzona publiczność mogła podziwiać kreacje prezentowane przez modelki przechadzające się po prawie 100 metrowym wybiegu.


W kolekcji Łukasz Jemioł Premium jesień-zima 2015/16 projektant zabiera nas w podróż do krainy modowej dekadencji, łącząc esencję europejskiej mody z nutą orientalnych inspiracji. Wśród prawie 70 zaprezentowanych sylwetek nie zabrakło słynnych już sukien czy płaszczy, które zapewniły kreatorowi rzesze wiernych klientek i miejsce w elicie polskiej mody.

- Kolekcja Premium jesień/zima 2015 to linia dzienna, zdominowana przez klasyczne formy oraz odsłona wieczorowej dekadencji utrzymana w duchu kobiecości i sensualności. Po raz pierwszy kolekcja Premium zawiera męskie sylwetki, które nawiązują do klasyki elegancji i podkreślają nienaganny wygląd dżentelmena - mówi o kolekcji sam projektant.

Charakterystyczny kontrast kolekcji podkreślają spódnice zestawione z eleganckimi górami, zwiewne suknie, przezroczyste elementy i gustowne płaszcze. Łukasz Jemioł zachowuje czystość formy z podkreśleniem szczegółu. Znajdziemy też wykończenia z jedwabnych sznurów, wiązania, plisowania i struktury. Tkaniny nabijane koralikami i wyszywane ręcznie metalowymi elementami z indyjskich fabryk wprowadzają do kolekcji lekki dotyk orientu. Nieco teatralna estetyka sznurowanych gorsetów ukazana jest w nowoczesnej odsłonie.

Kolekcję wykonano z najwyższej jakości materiałów pochodzących z Hiszpanii, Włoch i Indii.
Sylwetki utrzymane w spójnych sekwencjach kolorystycznych wyróżniały beże, błękity, szarości przechodzące w chiński róż, odcienie starego złota, po czerń wymieszaną z kolorem głębokiego wina.

Pokaz był wydarzeniem wyjątkowym ze względu na X-lecie pracy projektanta. Śmiało można powiedzieć, że było to wydarzenie sezonu. Publiczność złożona z przedstawicieli showbusinessu, klientek i mediów liczyła 1200 osób, a wśród niej można było dostrzec takie osobowości jak Małgorzata Socha, Magda Gessler, Kasia Sokołowska, Basia Kurdej-Szatan, Joanna Horodyńska, Marika, Małgorzata Rozenek z Radosławem Majdanem, Magdalena Schejbal, Paulina Sykut, Natalia Siwiec, Omena Mensaah, Rafał Maślak, Ilona Felicjańska i wiele innych. Hala II Trybuny Toru Wyścigów Konnych Służewiec została wypełniona teatralną scenografią nadając wnętrzu zupełnie nowy, ekskluzywny charakter. Publiczność kolekcję podziwiała na niemal 100 metrowym wybiegu, a w samym tylko pierwszym rzędzie zasiadło 250 osób. Na wybiegu zobaczyć mogliśmy m.in. Kamilę Szczawińską, Renatę Kaczoruk, Edytą Zając, pokaz zamykała polska top modelka Emilia Nawarecka. Dla spójności kolekcji zadbano o najdrobniejsze szczegóły, między innymi niepowtarzalne logo zapachowe, z którym Łukasz Jemioł związany jest od lat. Zapach paczuli używany we wszystkich butikach projektanta wypełnił całą przestrzeń pokazu

Podczas pokazu miała też miejsce premiera efektu współpracy Łukasza Jemioła z marką Dell, która zaowocowała wielofunkcyjnymi i jednocześnie bardzo stylowymi torbami inspirowanymi flagowym modelem marki XPS 13.

Reklama


Styl.pl/materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Łukasz Jemioł
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy