Przejdź na stronę główną Interia.pl

JO-LI

28 listopada 2014 roku na rynek wkroczyła nowa marka odzieżowa JO-LI.

Jej limitowane kolekcje przeznaczone będą dla aktywnych, współczesnych kobiet.

Reklama

- Stworzyłyśmy JO-LI, bo wiemy czego pragniemy my - kobiety. W JO-LI zawarłyśmy prawdę o nas we współczesnym świecie, o naszych marzeniach, uczuciach i potrzebach. JO-LI to marka stworzona dla kobiet o wielu twarzach, świadomych, smakujących życie, kochających modę i wiedzących jak podkreślić swoją kobiecość. Wolność, zmysłowość, wyrafinowanie, romantyzm, ale jednocześnie odrzucenie zbędnych konwenansów, to głów-ne hasła tworzące ideę JO-LI. To ubrania dla kobiet, które wiedzą czego chcą: od mody i od życia - mówią twórczynie marki, Agata Kamińska i Agnieszka Wojciechowska.

Pierwsza, jesienno-zimowa kolekcja zainspirowana jest takimi ikonami mody i zarazem kobietami - symbolami jak Brigitte Bardot czy Jane Birkin, a także chłodną aurą czarnego kryminału. Znajdziemy w niej wykonane z wysokiej klasy materiałów (wełna, koronka, szyfon) krótkie, nawiązujące do stylistyki lat 60. sukienki, czarne ołówkowe spódnice z imitacji skóry, a także modę miejską, współczesną - stylowe legginsy, T-shirty z miękkiej bawełny i bluzy z niepowtarzalnymi nadrukami.

materiały prasowe

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje