Przejdź na stronę główną Interia.pl

Jeśli do więzienia, to tylko w Kubotach

Netflix w pocie czoła promuje wypuszczenie szóstego sezonu serialu "Orange is the new black". Po współpracy z Magdą Gessler czas na producenta kultowych klapków Kubota.

Pod koniec lipca pisaliśmy o tym, że Netflix zaangażował Magdę Gessler do reklamy serialu "Orange is the new black". W spocie znana z "Kuchennych rewolucji" restauratorka ubrana w pomarańczowy uniform, odwiedza więzienną kuchnię, w której między innymi dzieje się akcja serialu i przeprowadza ostrą rozmowę z tamtejszą szefową kuchni, Red.

Reklama

Tym razem Netflix zaprosił do współpracy znaną polską markę klapków Kubota. Firma z okazji premiery nowego sezonu "Orange is the new black" wypuściła limitowaną edycję wsuwanego obuwia. Kto oglądał choć jeden sezon serialu, z pewnością pamięta widok nadszarpniętych czasem klapków zlepionych taśmą izolacyjną. To właśnie zainspirowało firmę Kubota do stworzenia swojej limitowanej edycji. Zobaczcie, jak wygląda efekt tej współpracy.

Zobacz także:

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje