Reklama

Herzlich Willkommen

Herzlich Willkommen to młoda warszawska marka stworzona przez Alicję Saar i Małgorzatę Wójcicką - absolwentki Łodzkiej ASP.

Projektantki tworzą ubrania wyjątkowe, ich kolekcja to wynik podobnych wizji i pasji. W kolekcji uwagę zwraca niekonwencjonalne podejście do tkanin i materiałów. Herzlich Willkommen korzysta z prostych form, nawiązujących w dyskretny sposób do ubrań sportowych. Pragną osiągnąć idealne połączenie mody ulicznej z elegancją. Poszukując współczesnego piękna i indywidualności, używają tkanin z wzorami własnego projektu. Ubrania marki Herzlich Willkommen są dostępne na shwrm.pl.

Co było pierwszą rzeczą jaką zaprojektowałyście?

Reklama

- Była to kolekcja kostiumów kąpielowych na sezon wiosna/lato 2012. Seria strojów jednoczęściowych w całości pokrytych nadrukami naszego autorstwa. Pojawiły się przede wszystkim motywy faktur i materiałów niekojarzących się z typowymi plażowymi wzorami, jak i pejzaże - głównie górskie i miejskie.

Skąd czerpiecie inspirację do nowych kolekcji?

- Inspiracją może być dla nas wszystko, czerpiemy z kultury, sztuki i architektury. Przetwarzamy trendy i bawimy się konwencjami różnych stylów w modzie. Charakterystyczne dla naszych ubrań są nadruki, które same w sobie są bardzo ciekawym i inspirującym tworzywem. Fotograficzna jakość i nowe technologie drukowania dają duże pole do popisu dla projektanta. Staramy się wykorzystywać te możliwości w niekonwencjonalny sposób, bawiąc się formą ubrań i funkcją druku.

Kim jest kobieta Herzlich Willkommen?

- Kobieta Herzlich Willkommen to nie fantazja o nimfie czy damie, to kobieta z krwi i kości, żyjąca tu i teraz. Jest inteligentna, pewna siebie i swojej seksualności. Na pewno jest osobą nowoczesną, ceniącą sobie wygodę i praktyczne rozwiązania. Stroni od mainstreamu, jednocześnie nie bojąc się cytatów z pop kultury. Musi być to osoba z poczuciem humoru, mająca dystans do siebie i otoczenia.

Jak oceniacie zjawisko młodej, polskiej mody?

- Pojawia się coraz więcej młodych, bardzo zdolnych projektantów, którzy myślą o modzie w nowoczesny sposób. Nie projektują satynowych kreacji na bale i gale, tylko koncentrują się na tworzeniu ubrań praktycznych, miejskich i codziennych, przeznaczonych, również w cenowym sensie, dla normalnych ludzi. Myśląc o modzie polskiej mamy przed sobą obraz marek, których ubrania są odważne, dobrze wykonane i praktyczne. Może to trochę za duży optymizm, ale myślimy, że zmierzamy w dobrym kierunku.


Styl.pl/materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: moda
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama