Reklama

Reklama

Miska Buddy, sposób na zdrowy posiłek

Posiłki w stylu Buddha bowl szturmem podbiły internet i są prawdziwym hitem nie tylko w mediach społecznościowych. Nic dziwnego - to sposób na posiłek zdrowy, doskonale zbilansowany, pięknie podany i łatwy w przygotowaniu.

Podstawą są świeże warzywa, które wypełniają miseczkę w 70-80 procentach, ale nie zapominamy też o węglowodanach złożonych i dodatku białkowym. Posiłek można skomponować w wersji "dla wszystkożerców" lub w wegańskiej.

Reklama

 

Składniki

  • filet z kurczaka
  • ¾ szklanki komosy ryżowej
  • Awokado
  • Czerwona papryka
  • Opakowanie pomidorków koktajlowych
  • 4 ogórki
  • Pęczek rzodkiewki
  • Pęczek rukoli
  • Główka sałaty
  • Pieprz, sól, papryka ostra
  • 1 łyżka oleju
  • Sezam czarny i biały

 Komosę przepłukaj zimną wodą i ugotuj zgodnie z przepisem na opakowaniu. Filet z kurczaka natrzyj solą, pieprzem i papryką. Na patelni rozgrzej olej, obsmażaj mięso po 3-4 minuty z każdej strony, następnie przykryj przykrywką, wyłącz ogień i pozostaw na 7-8 minut.

Sałatę i rukolę umyj, listki potargaj na drobniejsze kawałki. Umyj i osusz wszystkie warzywa. Pomidory poprzekrawaj na połówki, ogórki na ćwiartki, rzodkiewkę i awokado pokrój w plasterki, paprykę w paski.

Kiedy mięso ostygnie, pokrój je w plastry (można też wykorzystać kawałki pieczonego kurczaka np. z poprzedniego dnia). Składniki nakładaj do miseczek, nie mieszając ich. Posyp sezamem.

***

#POMAGAMINTERIA

Fundacja Centaurus - największy w Europie azyl dla koni walczy o przetrwanie swoje oraz podopiecznych. Z powodu epidemii COVID z dotacji wycofują się kolejne upadające firmy i tracący pracę darczyńcy. Na to wszystko nakłada się susza, która spowodowała dwukrotny wzrost cen siana. Sytuacja jeszcze nigdy nie była tak dramatyczna. Organizacja walczy o swoje być albo nie być. Pomóż i ocal setki zwierząt od śmierci! Sprawdź szczegóły >>>

 

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje