Przejdź na stronę główną Interia.pl

Królowa roszponka

Jej małe listki mają wielką moc. To skarbnica wielu witamin i składników mineralnych.

Doskonale uzupełni twój jadłospis, łechcąc podniebienie. To idealny produkt dla odchudzających się, działa pobudzająco na układ trawienny, koi system nerwowy. Można ją jeść z dodatkiem oliwy z oliwek, soku z cytryny i pieprzu lub mieszać z innymi sałatami, warzywami, pieczonym mięsem i owocami. Limit ustala jedynie twoja kulinarna wyobraźnia.

Reklama

W wersji light 

Na lunch przygotuj sałatkę z roszponki i grillowanej piersi kurczaka. Dodaj pomidorki koktajlowe, cebulkę, awokado i polej winegretem. W innej wersji sałatkę można urozmaicić kawałkami jajka na twardo, a zamiast zwykłej cebuli dodać czerwoną. Skrop ją oliwą i przypraw do smaku. A jeśli lubisz sery, zielone listki wymieszaj z pokruszonym serem pleśniowymi gruszką. 

Na bogato

Listki roszponki, truskawki oraz winogrona umyj i osusz. Truskawki pokrój w plasterki, gorgonzolę pokrusz palcami. Boczek usmaż na chrupko. Przygotuj sos. Do octu balsamicznego dodaj miód i szczyptę soli, a potem wymieszaj. Na dużym talerzu układaj roszponkę, truskawki, winogrona, ser i orzechy włoskie. Całość polej sosem, a przed podaniem posyp danie chrupiącym boczkiem. 


Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje