Reklama

Reklama

Bezglutenowa kasza z owocami

Śniadanie to najważniejszy posiłek dnia. Dlaczego nie miałby być królewski?

Składniki

  • 1 średni banan
  • pół szklanki kaszy jaglanej
  • 1 łyżka miodu
  • 200 g mleka (zamiast krowiego możesz użyć migdałowego lub owsianego)
  • garść borówek (jeśli nie masz świeżych, zastąp je mrożonymi)
  • kilka orzechów (włoskie, pekan, nerkowce)
  • szczypta cynamonu

Sposób przygotowania:

Reklama

1. Jeśli masz mrożone borówki, pół godziny przed śniadaniem wyjmij je z zamrażarki i wyłóż na ręcznik papierowy. Powinny trochę rozmarznąć przed dodaniem do śniadania. Kaszę dokładnie opłucz pod bieżącą wodą. 

2. W niewielkim garnku podgrzej mleko. Gdy zacznie się gotować, dodaj kaszę, zmniejsz ogień i gotuj kwadrans, do czasu aż kasza wchłonie cały płyn. 

3. Wówczas zdejmij ją z kuchenki i nałóż do miseczek. Do każdej porcji dodaj pół łyżki miodu i wymieszaj. Orzechy upraż na suchej patelni (tak długo aż zaczną wydzielać przyjemny zapach, nie przypal!). Posyp nimi kaszę. Dodaj pokrojony w krążki banan oraz borówki. Najlepiej smakuje podana od razu po przygotowaniu. 

Zobacz także:

Świat & Ludzie

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje