Reklama

Wariacja wokół białej róży: Chloé Eau de Toilette

​Po Chloé Eau de Parfum, l’Eau de Chloé oraz Roses de Chloé narodził się nowy, delikatny zapach: Chloé Eau de Toilette.

Dla Chloé Eau de Toilette delikatność jest symbolem ponadczasowej elegancji. Dlatego nowy zapach Chloé czerpie z bogactwa swoich poprzedniczek. Już od pierwszych nut wyróżnia go jednak wyjątkowa świeżość. Tak, jak przy poprzednich zapachach Chloé, bazą nowej Chloé Eau de Toilette jest róża - tym razem jednak przybiera nową formę: lżejszą, bardziej miękką i delikatną niż kiedykolwiek. 

Michel Almairac (Robertet) - perfumiarz, który stworzył ponadczasową Chloé Eau de Parfum oraz jej kolejne wcielenia, tym razem marzył o świeżym, lekko piżmowym, kwiatowym zapachu - delikatnym, ale zarazem tajemniczym. Razem z Sidonie Lancesseur (Robertet) wyczarował kompozycję opartą na absolucie z białej róży. Wokół niej perfumiarze wspólnie ułożyli wyjątkowy bukiet, dodając bergamotkę, która nadaje zapachowi osobliwości oraz świeży akcent w postaci fuzji magnolii i gardenii.  Na koniec pąki białej róży, rozkwitające w kroplach porannej rosy, zostały zmieszane z aksamitnym piżmem, które nadało całej kompozycji niesamowitej miękkości.

Reklama

Chloé Eau de Toilette pozostaje wierna ponadczasowemu flakonowi, wspólnemu dla całej linii Signature. Inspiracją do jego stworzenia była charakterystyczna dla marki Chloé zwiewna, plisowana spódnica. Flakon jest zakończony płytką wykonaną z prawdziwego srebra oraz elegancką, białą wstążką, będąca uosobieniem głównej nuty zapachu - ponadczasowej, białej róży.

Ceny:

30 ml - 210 zł

50 ml - 295 zł

75 ml - 375 zł

Zapachy są dostępne w sieci perfumerii Douglas oraz Sephora.



Styl.pl/materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama