Reklama

Reklama

Gucci Bloom Profumo Di Fiori

Do rodziny Gucci Bloom dołącza nowy zapach, któremu towarzyszy kampania reklamowa. Wzięły w niej udział gwiazdy: Anjelica Huston, Florence Welch, Jodie Turner-Smith i Susie Cave.

Nowo powołany do życia zapach Gucci Bloom Profumo di Fiori debiutuje prezentowany równolegle z wizjonerską kampanią, umiejscowioną w scenerii ogrodu marzeń, w którym rozkwita magia.

Dzięki kreatywności Alessandro Michele w innowacyjnej wizji zacierają się granice między dwoma światami: surrealistyczna kraina zderza się z rzeczywistością. W filmie wystąpiły cztery współczesne kobiety: reżyserka i aktorka Anjelica Huston, piosenkarka i autorka tekstów Florence Welch, aktorka i modelka Jodie Turner-Smith oraz projektantka Susie Cave.

Reklama

Kampania reklamowa ukazuje prawdziwe serce kompozycji Bloom, zgłębia świat wyobraźni oraz tożsamość odzwierciedlaną przez promienny kwiatowy akord Gucci Bloom Profumo di Fiori.

Zapach

Wierny składnikom wody perfumowanej Gucci Bloom, nowy zapach eksponuje świeżą naturalną zieleń, bogactwo kwiatów i kremową głębię tuberozy. Profumo di Fiori ukazuje uzależniający potencjał i magnetyzm esencji tuberozy zmieszanej z nierozwiniętymi pączkami i absolutem jaśminu wielkolistnego. Dzięki tym składnikom zapach momentalnie i bezpośrednio wyraża swój charakter.

Akord Bloom wzbogacono wielowymiarowymi fasetkami Ylang Ylang, Jego ciepłą aurę rozprzestrzenia intensywna fala sandałowca i gładka kremowość słonecznych nut drzewnych. Konkret z kłącza irysu, który połączono z żywicznym ciepłem benzoiny i złagodzono zmysłowym obłokiem nut piżmowych, określa elegancki i wytworny charakter zapachu.

Design

Inspirowany czystym blaskiem tej wersji, Gucci Bloom Profumo di Fiori powraca do oryginalnego wzoru Gucci Bloom w miodowożółtym odcieniu. Zapach zaprezentowany został w lakierowanym flakonie w kształcie sześcianu, ozdobionym prążkowaną etykietą Gucci i obramowanym czarną ramką. Opakowanie zewnętrzne pokryto wewnątrz i na zewnątrz ornamentem zielnika z nadrukiem liści, gałązek wiśni i kwiatów.

Kampania reklamowa

Nowa kampania reklamowa zapachu Gucci Bloom, osadzona w mistycznej i starożytnej scenerii, snuje opowieść o czterech kobietach zamieszkujących ogród marzeń. Jej bohaterki to charyzmatyczne i czarujące kobiety: Anjelica Huston, Florence Welch, Jodie Turner-Smith i Susie Cave, które spotykają się ze sobą w sekwencji jak ze snu.

Ceny: Bloom Profumo di Fiori edp 30 ml - 295 zł; 50 ml - 405 zł; 100 ml - 535 zł.

Styl.pl/materiały prasowe

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje