Reklama

Calvin Klein: Deep euphoria

Zapach deep euphoria wkracza na nowe terytorium olfaktoryczne jako pierwsza wibrująca szyprowo kwiatowa kompozycja w portfolio marki Calvin Klein.

Zapach otwiera nuta wodna oraz aromat czarnej magicznej róży, które przeplatają się tworząc aurę wilgoci przez cały czas trwania zapachu na skórze. Dzięki temu kompozycja staje się namiętna i przywołuje zmysłowość klasycznej wersji zapachu.

Mieszanka nut głowy z nutami serca podkreśla nowoczesną kobiecość oraz najwyższą jakość bogatego zapachu. Ostatnie akordy bazowe otulają skórę piżmem, które daje wrażenie gładkości, zmysłowego bogactwa. Zanurzając się w nim głęboko, zapach przywołuje uczucie ciepła i przyjemności.

Reklama

Wszystkie elementy zapachu uzupełniają się i stanowią ucieleśnienie wyjątkowej i wielowymiarowej siły oraz prawdziwego szyku. W ten sposób kompozycja podkreśla wszystkie oblicza osobowości kobiety zapachu deep euphoria.

Rodzina zapachu: wibrująca szyprowo - kwiatowa

Nuty głowy: cascalone - nuta wodna, biały pieprz, liście mandarynki

Nuty serca: czarna magiczna róża, geranium, jaśmin sambac

Nuta bazy: piżmo, paczuli, mineralna nuta drzewna

Dom perfumiarski: Firmenich. Perfumiarz: Honorine Blanc we współpracy z Ann Gottlieb.

Flakon i opakowanie - flakon zapachu deep euphoria Calvin’a Klein’a jest skierowany do młodej, nowoczesnej kobiety, która ucieleśnia siłę kobiecości. Design jest nową interpretacją klasycznego flakonu euphoria poprzez zabawę kształtem i konturami oraz luksusowym kolorem wody kontrastującej barwą bakłażanu z połyskującymi czarnymi akcentami.

Zwieńczony prostokątnym korkiem, eliptyczny flakon jest dziełem sztuki, wytwornym a z drugiej strony organicznym, przywołującym zagadkową mieszankę nut, która odzwierciedla siłę kobiecości. Flakon mieści się w błyszczącym czarnym opakowaniu, pokrytym ukośnymi promieniami neonowego blasku.

Ceny:

100 ml - 350 zł

50 ml - 205 zł

30 ml - 280 zł

10 ml - 99 zł

Na rynku polskim deep euphoria będzie dostępna w sierpniu 2016 w perfumeriach Douglas; w listopadzie  w pozostałej części perfumerii.




Styl.pl/materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy