Reklama

Bentley dla podróżnika w wielkim mieście

Międzynarodowa luksusowa marka Bentley Fragrances prezentuje nowy śmiały zapach, który wzbogaca bestsellerową gamę Momentum: Bentley Momentum Unlimited.

Mężczyzna Momentum Unlimited, podróżujący po całym świecie biznesman lub turysta, czerpie przyjemność z absolutnego luksusu: wolności. To człowiek sukcesu, stylowy i ambitny. Mężczyznę Bentley Momentum Unlimited inspirują wyzwania. Ma poczucie nieograniczonych możliwości.

Od Nowego Jorku po Dubaj, Londyn i Szanghaj - ten mężczyzna nieustannie się przemieszcza. Lecz wie, jak korzystać z każdej chwili. Potrafi zamienić każdą chwilę swojej podróży w wyjątkowy moment. Umie rozkoszować się nieskończonymi możliwościami, jakie podsuwa mu widok bezkresnego błękitnego nieba rozpościerającego się nad pejzażem nowoczesnego miasta.

Reklama

O zapachu

Skomponowany z najlepszych składników przez Michela Almairaca - jednego z najbardziej poważanych na świecie kreatorów zapachów, Momentum Unlimited spełnia te same rygorystyczne kryteria, co samochody marki Bentley. Nowa, intensywna interpretacja gamy Momentum sprawia, że ów wibrujący zapach wyraża emocje, towarzyszące podróży po ekscytującym świecie kontrastów między akordami świeżymi i zmysłowymi.

Zapach wzlatuje owocowym przypływem przenikliwego grejpfruta i cierpkiego zielonego jabłka, spotęgowanych cytrusową wyrazistością kardamonu. Kiedy osiąga optymalną wysokość przelotową, nuty serca zmieniają kierunek, ukazując olfaktoryczny atrybut Bentley Fragrances: nuty drewniane i skórzane, inspirowane wnętrzem samochodów marki Bentley.

Trzy wyrafinowane esencje: gładkie drewno cedrowe, tajemniczy wetiwer i zmysłowe drewno sandałowe uwydatniają bogatą naturę nuty skórzanej. W nucie głębi zapach wybrzmiewa łagodnie zmysłową aurą piżma i ambroxanu - typowo męską nutą ambrową.

Flakon

Inspirowany strzelistą panoramą nowoczesnej metropolii, stylizowany design gamy Bentley Momentum odzwierciedla jej asertywne, intensywne zapachy. Flakon - wysoki, prostokątny i fasetowany niczym szmaragd, wykonano z luksusowo masywnego szkła.

Nowy flakon zdobi z przodu i z tyłu motyw charakterystycznego dla marki radełkowanego wzoru. Zaprezentowany w 1919 roku w drugim samochodzie skonstruowanym przez W.O. Bentleya, ten charakterystyczny motyw miał być przyjemny w dotyku i atrakcyjny wizualnie. Wytłoczony na lśniących srebrnych płytkach zakrywających flakon od dołu do góry, nadaje graficznemu stylowi zmysłowy charakter.

Flakon wieńczy dla kontrastu gładki, srebrny korek. Przez przezroczyste szklane boki prześwieca zimny lazurowy odcień płynu, który odzwierciedla świeżość szeroko rozpościerającego się nieba. Opakowanie zewnętrzne również zdobi radełkowany wzór oraz charakterystyczne logo Bentley - uskrzydlona litera B.

Cena: 100 ml - 365 zł.

INTERIA.PL/materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama