Reklama

Reklama

Daisy Dream Marca Jacobsa

Niewinna natura stokrotek i bezkresny błękit nieba sprawiły, że Marc Jacobs zatopił się w fantazyjnych rozmyślaniach. W świecie, przepełnionym marzeniami odkrył eteryczną, beztroską i niewinną postać. Jej romantyczną naturę przełożył na zapachowe nuty najnowszej kompozycji Daisy Dream.

Aromatyczny koncept łączy w sobie misterne szczegóły z elegancją oraz delikatnym wymiarem kobiecego piękna. Stanowi świeżą interpretację ikonicznego motywu klasycznej wersji zapachu Daisy. Projekt Daisy Dream wnosi do rodziny zapachów Marca Jacobsa delikatny powiew słodkich nut, który został dopełniony oryginalnym projektem opakowania.  

Reklama

Niebiański flakon ujawnia kunszt artystyczny, z jakiego słynie Marc Jacobs. Eleganckie, zaokrąglone ramiona buteleczki zostały udekorowane rozkosznymi stokrotkami. Te delikatne, kwiatowe elementy przypominają modne w tym sezonie koronkowe wzory i tworzą zwiewny, marzycielski efekt. Przezroczyste szkło ujawnia subtelny błękit wody toaletowej, a srebrna nakrętka, przystrojona stokrotkowymi akcentami jest zwieńczeniem marzycielskiego dzieła. Kartonik zapachu jest utrzymany w tej samej, beztroskiej konwencji. Delikatne girlandy stokrotek, niczym koronka, ozdabiają jego brzegi, idealnie współgrając z całą eteryczną, błękitną paletą.  

Projekt flakonu i opakowania: Marc Jacobs we współpracy z Coty Prestige.

Daisy Dream jest lekka i zwiewna niczym przyjemny podmuch letniego wiatru. Kompozycja ujmuje swoim kwiatowo-owocowym charakterem. W wonnym świecie marzeń nie ma miejsca na gorzkie zmartwienia. Przepyszne akordy jeżyny, orzeźwiające cząstki grejpfruta i kruche nuty gruszki wprowadzają w błogi stan szczęśliwego fantazjowania. Jaśminowe serce, wzbogacone śliwką, liczi i niebieską wisterią bije kobiecym wdziękiem. Natomiast w bazie marzenia spełniają się za sprawą piżma, wody kokosowej i akordu białych drzew.  

Nuta głowy: jeżyna, grejpfrut, gruszka

Nuta serca: jaśmin, śliwka liczi, niebieska wisteria

Nuta bazy: białe drzewa, piżmo, woda kokosowa  

Dom zapachowy: Firmenich

Kreator perfum: Alberto Morillas.

Zapach powstał dzięki współpracy Marca Jacobsa oraz Ann Gottlieb.

Pojemności i ceny:

30 ml - 199 zł , 50 ml - 269 zł, 100 ml - 349 zł.


Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje