Przejdź na stronę główną Interia.pl

Wygraj stylową piżamę sleepless in Warsaw!

Odpowiedz na pytanie konkursowe i wygraj voucher od sleepless in Warsaw uprawniający do zakupów o wartości 200 zł brutto każdy.

Pytanie konkursowe brzmi: "Co jest dla ciebie najważniejsze przy wyborze stroju nocnego?". Nagrodami w Konkursie są vouchery uprawniające do zakupów w sklepie https://www.sklep.sleeplessinwarsaw.com/ o wartości 200 zł brutto każdy. Na odpowiedzi czekamy do 08 listopada 2018 roku.

Reklama

sleepless in Warsaw powstało z myślą o śnie i wypoczynku. To marka, której celem jest dbanie o ich jakość, ale też o to, aby przejście ze snu w tryb dzienny i z dnia w sen było płynne i nie stanowiło zmiany naszego stylu czy upodobań. To marka dla tych, którzy uciekają od rzeczy banalnych, dla których jakość i design idą w parze nie tylko w ciągu dnia, dla których sen jest kolejną fazą doby, podczas której nadal chcą być sobą. Dla sleepless in Warsaw ważny jest również wypoczynek w ciągu dnia, wieczory w domu czy leniwe weekendy, gdy równie mocno potrzebujemy wygody. Marka stworzyła kolekcję piżam, którą uzupełnia homewear, a także szlafroki. Wszystkie materiały i dodatki w 100 proc. pochodzą z Polski.

Wiemy, że piżamy nie służą jedynie do spania. Życie na najwyższych obrotach sprawia, że wieczory i poranki to często jedyna pora, kiedy możemy w pełni poświęcić czas na to, co lubimy najbardziej. Aby cieszyć się tymi chwilami potrzebujemy odpowiedniego ubioru, dlatego z myślą o wygodnym spaniu, wieczornych szaleństwach i leniwych porankach stworzyłyśmy kolekcję piżam dla kobiet, mężczyzn i dzieci - mówią założycielki marki, Magda i Kasia.

sleepless in Warsaw to dbałość o szczegóły, elegancka wygoda i polski design w wersji chic. Ale przede wszystkim to troska o jakość i komfort snu oraz domowego wypoczynku. To zwrócenie uwagi na to, że naprawdę odpoczywamy tylko wtedy, gdy jest nam wygodnie i czujemy się dobrze. Dlatego nie powinniśmy bagatelizować znaczenia tego, w czym śpimy czy relaksujemy się wieczorem po ciężkim dniu.

W kolekcji marki znajdziemy piżamy dla kobiet CASUAL girl i GLAM girl, ubrania typu homewear, szlafroki, piżamy dla mężczyzn oraz piżamy dla dzieci.

Administrator danych dla celów organizacji konkursu: Grupa Interia.pl sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Krakowie, os. Teatralne 9a więcej »

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: IOD@firma.interia.pl więcej »

Cel oraz podstawa przetwarzania danych: zgoda na uczestnictwo w konkursie organizowanym przez administratora danych oraz ich przetwarzanie na warunkach wskazanych w regulaminie konkursu

Informacje o dobrowolności podania danych: podanie danych osobowych przez uczestników jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do uczestnictwa w konkursie, w tym weryfikacji przez administratora danych, czy uczestnik spełnia warunki udziału w konkursie oraz do jego przeprowadzenia zgodnie z regulaminem konkursu

Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych: każdy uczestnik ma prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych i rezygnację z uczestnictwa w konkursie, co jednak nie będzie równoznaczne z tym, że przetwarzanie danych do czasu wycofania zgody było niezgodne z prawem

Odbiorcy danych: dane mogą zostać przekazane podmiotom dokonujących na zlecenie administratora danych czynności związanych z organizacją konkursu (np. wysyłka nagród)

Okres przechowywania danych: dane uczestników konkursu będą przetwarzane przez okres trwania konkursu, a następnie, poza danymi zwycięzców konkursu, zostaną poddane anonimizacji; dane zwycięzców konkursu będą przetwarzane po zakończeniu konkursu w celach ewentualnego wykonywania licencji udzielonej zgodnie z regulaminem konkursu, w prawnie uzasadnionych interesach administratora danych (dochodzenia roszczeń do czasu ich przedawnienia) oraz do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa (podatkowego i rachunkowości)

Prawa podmiotu danych: prawo dostępu, poprawiania lub żądania usunięcia danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego, a także inne prawa, których opis znajduje się tutaj.


Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje