Przejdź na stronę główną Interia.pl

Jak być coraz lepszą w pracy?

Praca to nie tylko zarabianie pieniędzy. To także rozwijanie swoich talentów i umiejętności.

Aż 70 proc. kobiet twierdzi na forach internetowych, że chciałyby się rozwijać, tylko nie zawsze wiedzą, jak to zrobić. A sposobów jest wiele.

Reklama

Jeśli to możliwe, ucz się nowych rzeczy, nie odmawiaj realizacji nowych zadań i miej różne pomysły dotyczące poprawy organizacji pracy. Szefowie zauważają zaangażowanie i świetnie wiedzą, że takich ludzi ze świecą szukać.

Staraj się o dobrą atmosferę w pracy. Nie musisz każdego lubić, ale z każdym powinnaś mieć poprawne stosunki. Pracodawca, jeśli będzie musiał zwalniać, zacznie od osób konfliktowych.

Bądź elastyczna i dostosowuj się do sytuacji. Może się zdarzyć, że jakieś zadanie będzie trudne i będziesz musiała popracować nad nim dłużej. Mimo to nie rezygnuj, próbuj. Szefowie zawsze doceniają pracowników, którzy nie boją się nowych wyzwań i podejmują próby, by je zrealizować.

Staraj się o dobrą współpracę z przełożonym. Pamiętaj, że to on lub ona zarządza i decyduje o zakresie twoich obowiązków. Dobre relacje między wami sprawią, że praca będzie przyjemniejsza.

Życie na gorąco 40/2011

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL