Reklama

Reklama

Dieta śródziemnomorska wzmocni twoje serce

Przykładowe menu

I śniadanie: 2 kromki razowca, cienko posmarowanego masłem, 2 plastry szynki z indyka (lub wędzonego łososia), 100 g sałatki z ogórka, rzodkiewki i szczypiorku; albo: 2 kromki razowca  z pastą z twarogu i makreli, strąk słodkiej papryki.

Reklama

II śniadanie: mały (150 g) jogurt naturalny z pokrojonym w plasterki bananem; albo: miseczka sałatki owocowej posypana orzechami włoskimi.

Obiad: talerz zupy kalafiorowej zmiksowanej na krem z łyżeczką oliwy, posypanej natką pietruszki, 100 g dorsza pieczonego w folii, 3 łyżki purée z ziemniaków, kilka liści sałaty pokropionej oliwą i sokiem z cytryny; albo: spaghetti (100 g) al dente z sosem pomidorowym.

Podwieczorek: jabłko/gruszka lub szklanka owoców sezonowych; albo: szklanka świeżo wyciskanego soku z warzyw.

Kolacja: 200 g sałatki z pomidora, ogórka, fety, oliwek, sałaty z oliwą, 2 kawałki chrupkiego pieczywa; albo: sałatka z tuńczyka, papryki, kukurydzy i kromka razowca.

To najgorszy rodzaj tłuszczu. Sprawdż, w których produktach się znajduje


Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje