Reklama

Reklama

Przejdź na stronę główną Interia.pl

Co powinnaś jeść, by wzmocnić paznokcie?

Zadbaj o to, by w twoim jadłospisie często pojawiały się pokarmy zawierające witaminy A, E i te z grupy B.

Powinnaś również zapewnić swoim paznokciom niezwykle dla nich ważne minerały: krzem, miedź i cynk. Znajdziesz je w chudym mięsie, nabiale i rybach, jajach, kukurydzy, brokułach, marchwi, pomidorach, ziemniakach, natce pietruszki, selerze, szczypiorku.

Reklama

Jedz pieczywo pełnoziarniste, brązowy ryż, otręby, kaszę jaglaną i płatki owsiane. Mnóstwo mikroelementów potrzebnych zdrowej płytce paznokciowej znajdziesz w pestkach dyni, słonecznika i orzechach. Co powinnaś jeść, by wzmocnić paznokcie?

Śniadanie

Dwie kromki chleba pełnoziarnistego z masłem i plastrem indyka, papryką czerwoną, szczypiorem i pomidorem, kawa.

Albo: domowy koktail na kefirze z awokado, owocami i łyżką ziaren sezamu, biała herbata.

Drugie śniadanie

Surówka z selera, jabłka i truskawek z łyżką śmietany i łyżeczką ziaren słonecznika, herbata zielona.

Albo: owsianka na wodzie z bananem i aronią.

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje