Przejdź na stronę główną Interia.pl

8 dietetycznych przekąsek, które możesz zabrać do pracy

Chcesz trzymać dietę i odżywiać się zdrowo, jednak w pracy możesz kupić tylko drożdżówki albo batony z automatu? Oto kilka pozycji na pożywną i lekką przekąskę, którą z łatwością zabierzesz do pracy i będzie ci smakować nawet na zimno.

1. Owsiane muffiny

W jednej misce wymieszaj szklankę mąki pszennej i szklankę mąki pełnoziarnistej, dodaj jedną płaską łyżkę proszku do pieczenia, szczyptę soli, 4 łyżki brązowego cukru i tyle samo płatków owsianych. Dodaj 150 g świeżych lub mrożonych jagód, suszonych śliwek lub ulubionych orzechów. W osobnym naczyniu roztrzep jedno jajko w szklance mleka z dodatkiem połowy szklanki oleju słonecznikowego. Następnie składniki mokre wymieszaj niezbyt dokładnie z suchymi. Tak powstałym ciastem napełnij wyściełane papierem foremki do pieczenia muffinek. Wierzch każdej babeczki posyp płatkami owsianymi. Piecz w piekarniku nagrzanym do 180°C około 25 minut. Muffiny świetnie nadadzą się na drugie śniadanie do pracy. Możesz zjeść je z jogurtem lub kawą.

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje