Reklama

Regulamin Konkursu z nagrodami przy Konkursie Doskonałość Mody 2010

I Postanowienia ogólne

I Postanowienia ogólne

1. Niniejszy regulamin (zwany dalej "Regulaminem") zawiera warunki korzystania z Konkursu z nagrodami przy konkursie Doskonałość Mody 2010 (zwanych dalej "Konkursem"), organizowanych przez Wydawnictwo Bauer Sp. z o. o. Sp. k., z siedzibą w Warszawie, ul. Motorowa 1, zarejestrowane w Krajowym Rejestrze Sądowym pod numerem KRS 0000092340 (zwane dalej "Organizatorem"). Organizator jest wydawcą czasopism kolorowych, m.in.: Twój Styl.

2. Korzystać z Konkursów mogą wyłącznie pełnoletnie osoby fizyczne lub osoby niepełnoletnie za zgodą ich opiekunów prawnych (zwani dalej "Uczestnikami"). Nagrody, o których mowa poniżej przysługują Uczestnikom, z wyłączeniem:

Reklama

a. pracowników Organizatora lub spółek zależnych od Organizatora,

b. innych osób, które brały udział w organizowaniu Konkursu,

c. osób najbliższych wobec osób wymienionych w lit. a. i b. powyżej, to jest osób będących wobec takiej osoby małżonkiem, wstępnym, zstępnym, rodzeństwem, powinowatym w tej samej linii lub stopniu, osobą pozostającą w stosunku przysposobienia lub jej małżonkiem, a także osobą pozostającą we wspólnym pożyciu.

3. Uczestnicy korzystać będą z Konkursów na podstawie instrukcji przedstawionej w materiałach konkursowych.

4. Konkurs będzie promowany w prasie.

5. Organizator ma prawo przesłać do każdego Uczestnika, który wziął udział w Konkursie dodatkową wiadomość zawierającą zapytanie, podziękowanie lub inną informację dotyczącą świadczonej usługi. Wiadomość taka będzie dostarczana do Uczestnika po wzięciu przez niego udziału w Konkursie.

6. Organizator oświadcza, że w ramach Konkursu będzie dokonywał wysyłek informacji (jak np. dodatkowej informacji, podziękowania, zapytania) drogą elektroniczną zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).

7. Uczestnicy mogą wyrazić zgodę na otrzymywanie od Organizatora informacji handlowych drogą elektroniczną.

8. Wyrażenie zgody odbywa się poprzez wysłanie SMS-a o treści "ZGODA", pod numer (7265) wskazany przez Organizatora.

9. Rezygnując należy wysłać SMS o treści OFF, pod numer (7265) wskazany przez Organizatora.

10. Decyzja Organizatora w sprawach związanych z Konkursem jest ostateczna i niepodważalna.

II Komisja Konkursowa

Celem zapewnienia prawidłowej organizacji i przebiegu Konkursu, a w szczególności w celu dokonania oceny prawidłowości zgłoszeń do Konkursu, prawidłowości udzielanych odpowiedzi na pytania konkursowe oraz dokonania wyboru zwycięzców, Organizator powoła komisję konkursową (dalej "Komisja Konkursowa"). W skład Komisji Konkursowej wejdą trzy osoby delegowane przez Organizatora. Decyzje podjęte przez Komisję Konkursową są ostateczne i nie podlegają zaskarżeniu.

III Działanie Konkursu

1. Organizator zamieści w materiałach promocyjnych/konkursowych informacje o zasadach Konkursu, nagrodach, opłatach za SMS oraz ramach czasowych Konkursu.

2. Konkurs jest dostępny dla Uczestników korzystających z telefonów w sieci telefonii komórkowej i posiadających kartę aktywacyjną zakupioną u polskiego operatora.

3. Uczestnicy Konkursu są identyfikowani na podstawie numeru telefonu komórkowego.

4. Zadaniem Uczestnika będzie udzielenie poprawnej odpowiedzi na pytania konkursowe otrzymane SMS-em po wysłaniu głosu na produkt modowy, w jak najkrótszym czasie.

5. Uczestnik, którego czas odpowiedzi na zadane SMS-em pytanie będzie najkrótszy wygrywa nagrodę, o którą grał.

6. Każda nagroda ma przypisany indywidualny prefiks.

7. Laureatami Konkursu zostaną Uczestnicy, którzy w najkrótszym czasie odpowiedzą poprawnie na zadane przez Organizatora pytanie.

8. Czas będzie liczony od momentu wysłania pytania przez Organizatora do momentu odesłania odpowiedzi przez Uczestnika.

9. W przypadku identycznych czasów odpowiedzi odbędzie się dogrywka, pod nadzorem Komisji Konkursowej.

10. Konkurs jest dostępny pod określonymi numerami SMS Premium wskazanymi przez Organizatora w materiałach promocyjnych. Koszt wysłania jednej wiadomości SMS Organizator określa każdorazowo w informacjach dotyczących ogłoszenia Konkursów.

11. Konkurs jest dostępny pod określonymi numerami SMS Premium wskazanymi przez Organizatora w materiałach promocyjnych. Koszt wysłania jednej wiadomości SMS Organizator określa każdorazowo w informacjach dotyczących ogłoszenia Konkursów.

12. Każdy Uczestnik może wziąć udział w Konkursie dowolną ilość razy. Uczestnik, który ma zamiar wziąć ponowny udział w Konkursie, wysyła wiadomość SMS o treści określonej w materiałach informacyjnych na łamach jednego z czasopism organizujących Konkurs.

13. Zakazane jest korzystanie w ramach Konkursu ze sprzętu komputerowego, jak również generowanie tzw. "sztucznego ruchu". Uczestnicy nie mogą w szczególności korzystać z urządzeń, które automatycznie wysyłają wiadomości SMS ani żadnych innych sposobów wysyłania wiadomości SMS, innych niż wysłanie ich z telefonu komórkowego (wyklucza to możliwość korzystania z modemów GSM podłączonych do komputera lub telefonów komórkowych podłączonych do komputera).

14. Organizator zastrzega sobie możliwość wykluczenia Uczestnika, w stosunku do którego powziął on podejrzenie, że działa on w sposób sprzeczny z zasadami Konkursu opisanymi w niniejszym Regulaminie albo w sposób sprzeczny z prawem.

15. Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy przyznania nagrody, tym Uczestnikom, w stosunku do których Organizator powziął podejrzenie o działania sprzeczne z Regulaminem. Uprawnienie to dotyczy w szczególności przypadku uzyskania przez Uczestnika zbyt krótkiego czasu poprawnej odpowiedzi na finałowe pytanie konkursowe.

16. Jeden Uczestnik może wygrać nie więcej niż jedną Nagrodę miesięcznie. Weryfikacja Uczestników nastąpi poprzez sprawdzenie numeru PESEL oraz pozostałych danych osobowych.

IV Nagrody

1. Organizator przewidział nagrody (dalej "Nagrody"), które będzie można otrzymać biorąc udział w Konkursie.

2. Opis Nagród zostanie przedstawiony w materiałach promocyjnych/konkursowych.

3. Uczestnik, wyłoniony w Konkursie pod nadzorem Komisji, zostanie o tym powiadomiony telefonicznie (za pośrednictwem numeru telefonu komórkowego, z którego Uczestnik wysłał wiadomość, o której mowa w § 1) przez Organizatora w terminie 10 dni od daty przyznania Nagród. Uczestnik zostaje powiadomiony o przyznaniu mu Nagrody dwukrotnie, drugi raz w kolejnym dniu roboczym, w przypadku nieodebrania telefonu Nagroda przechodzi na następnego Uczestnika.

4. Obowiązek uiszczenia podatku dochodowego od nagród obciąża Laureata.

5. Wysokość podatku to 10% od wartości Nagrody brutto. Kwota ta jest określona w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 roku o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz.U. z 2000, Nr 14, poz. 176 z późn. zm.), tj. 760 zł. Do tej kwoty Laureaci są zwolnieni od płacenia podatku dochodowego.

6. Nagrody zostaną przekazane Laureatom po pobraniu przez Organizatora podatku od Laureata. Nie wpłacenie Organizatorowi kwoty podatku w terminie 20 dni od daty wyłonienia zwycięzców jest równoznaczne z utratą prawa do odbioru Nagrody.

7. Organizator zastrzega, że wartość nagród rzeczowych może ulec nieznacznej zmianie. Natomiast ich rodzaj pozostanie taki sam.

8. Laureatom nie przysługują roszczenia o zamianę Nagród rzeczowych na nagrody pieniężne oraz o zamianę przyznanej Nagrody na inną nagrodę rzeczową.

9. Jakiekolwiek roszczenia uczestników Konkursu z tytułu nieotrzymania Nagród, które nie zostały im przyznane, są wyłączone.

10. Nagrody zostaną przekazane Laureatom Konkursu w terminie 30 dni od ogłoszenia wyników Konkursu pod warunkiem wpłacenia przez Laureatów w/w podatku dochodowego.

11. Nie odebranie przekazanej Nagrody oznacza wygaśnięcie prawa do Nagrody i powoduje wygaśnięcie wszelkich roszczeń z tego tytułu wobec Organizatora.

V Postanowienia końcowe

1. Organizator zastrzega sobie prawo weryfikacji czy Laureaci Konkursu spełniają warunki określone w niniejszym Regulaminie, jak również w przepisach prawa. W tym celu Organizator może żądać od Uczestnika złożenia określonych oświadczeń, podania określonych danych bądź przedłożenia określonych dokumentów, w tym zwłaszcza podania adresu zamieszkania lub zameldowania i numeru telefonu kontaktowego. Niestosowanie się do niniejszego Regulaminu Konkursu lub do odpowiednich przepisów prawa, jak również odmowa spełnienia powyższych żądań, powoduje natychmiastowe wykluczenie danej osoby z Konkursu i uprawnia Organizatora do odmowy przyznania Nagrody oraz powoduje natychmiastowe wygaśnięcie ewentualnego prawa do Nagrody bądź do jakichkolwiek innych roszczeń w stosunku do Organizatora.

2. Wszelkie reklamacje związane z Konkursem należy zgłaszać Organizatorowi na adres: Wydawnictwo Bauer Sp. z o. o. Sp. k. 04-035 Warszawa, ul. Motorowa 1. w formie pisemnej wraz ze szczegółowym uzasadnieniem, najpóźniej do 14 dni od daty zakończenia czasu trwania Konkursu pod rygorem wygaśnięcia wszelkich roszczeń. Reklamacje związane z Konkursem rozstrzyga Komisja Konkursowa w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Decyzja Komisji rozstrzygająca reklamację jest ostateczna i nie przysługuje od niej odwołanie.

3. Postanowienia niniejszego Regulaminu są wyłączną podstawą prowadzenia Konkursu, a ich wykładnia i interpretacja należy wyłącznie do Komisji Konkursowej.

4. Konkurs może być organizowany tylko zgodnie z obowiązującym na terenie Rzeczypospolitej Polskiej prawem i postanowieniami niniejszego Regulaminu.

5. Organizator dołoży wszelkich starań w celu zapewnienia prawidłowego działania Konkursu.

6. Organizator ponosi odpowiedzialność za formułę i treści oferowane w ramach Konkursu z wyłączeniem przypadków, o których mowa w niniejszym Regulaminie.

7. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za:

a. szkody spowodowane nieprawidłowym korzystaniem przez Uczestnika z Konkursu;

b. problemy w funkcjonowaniu Konkursu, jeżeli nastąpiły one wskutek zdarzeń, których Organizator przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie przewidzieć, lub którym nie mógł zapobiec, w szczególności w przypadku problemów w funkcjonowaniu Konkursu związanych z jakością usług świadczonych bezpośrednio przez operatorów sieci telefonii komórkowej oraz zdarzeń losowych o charakterze siły wyższej;

c. korzystanie z Konkursu przez Uczestników niezgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu;

d. przerwy w świadczeniu Konkursu zaistniałe z przyczyn technicznych (np.: konserwacja, przegląd, wymiana sprzętu) lub niezależnych od Organizatora;

e. utratę danych spowodowaną awarią sprzętu, systemu lub też innymi okolicznościami niezależnymi od Organizatora;

f. szkody wynikłe z niedostarczenia wiadomości lub opóźnień wysyłanych wiadomości z przyczyn niezależnych od Organizatora.

8. Uczestnik, korzystając z Konkursu, w szczególności nie powinien:

a. naruszać prawa innych Uczestników do korzystania z Konkursu;

b. korzystać z Konkursu w sposób, który może doprowadzić do naruszenia prawidłowego działania oferowanych w nim usług.

9. Operatorzy telefonii komórkowej odpowiadają jedynie za usługi telekomunikacyjne umożliwiające korzystanie z Konkursu i nie ponoszą odpowiedzialności za treści oferowane w ramach Konkursu.

10. Upusty cenowe dla grup abonentów na opłaty abonamentowe oraz usługi dodatkowe nie mają zastosowania do numeru Konkursu.

11. Usługa została udostępniona przez Organizatora na czas nieoznaczony.

12. Organizator oświadcza, że Konkurs nie jest akcją charytatywną i jako taka nie będzie nigdzie promowany.

13. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany postanowień Regulaminu w razie zmiany przepisów prawnych lub z innej ważnej przyczyny.

14. Organizator może zaniechać lub ograniczyć zakres świadczenia usług dostępnych w Konkursie bez wcześniejszego powiadamiania Uczestników o tym zamiarze.

15. Regulamin Konkursu jest dostępny w siedzibie Organizatora.

Twój Styl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy