Przejdź na stronę główną Interia.pl

Wybieram Polską Modę - finał akcji

Już 23 listopada w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie odbędzie się finał akcji społecznej Wybieram Polską Modę. Pomysłodawcą projektu jest Fashion Democracy, organizator wydarzeń targowych dla polskich niezależnych projektantów mody i designu.


Inicjatywę wspierają również znane osoby m.in. Beata Sadowska, Katarzyna Maria Zielińska, Maciek Rock, Justyna Chrabelska, Marzena Rogalska, Joanna Sokołowska-Pronobis, Robert Serek, projektant Serafin Andrzejak i DJ Wika. We współpracę redakcyjną zaangażowane jest Radio RMF Classic.

Reklama

Projekt ma zasięg ogólnopolski. Organizatorzy chcą przekonać społeczeństwo, że warto poszerzyć swoje horyzonty modowe poza obręb sklepów sieciowych i postawić na modę tworzoną przez polskich artystów.

Na rynku działa kilkuset niezależnych projektantów, którzy oferują ubrania i akcesoria, szyte w polskich szwalniach, z polskich materiałów. Tworzone przez nich produkty wyróżniają się świetną jakością i, co ważne, nie powstają w produkcji masowej, a często są całkowicie lub częściowo robione ręcznie. Polscy niezależni twórcy mają ograniczone możliwości zaprezentowania swoich projektów, nie prowadzą własnych butików, a ich towar nie jest obecny w znanych sklepach. To właśnie z myślą o nich powstała akcja Wybieram Polską Modę.

Punktem kulminacyjnym projektu będzie uruchomienie największego w Polsce Pop Up Shopu Fashion Democracy.

23 listopada 2014 roku w Pałacu Kultury i Nauki swoją ofertę zaprezentuje ponad 200 wystawców z całego kraju: m.in. Reykjavik District, Yeah Bunny, Cahlo, Goshico czy Mozcau.

W unikatowym Pop Up Shopie będzie można nabyć ubrania dla kobiet, mężczyzn i dzieci, torebki, buty, biżuterię i inne akcesoria. Warto zatem odwiedzić to miejsce z całą rodziną. Tym bardziej, że oprócz możliwości zrobienia zakupów odwiedzający będą mogli porozmawiać z projektantami, wziąć udział w modowych warsztatach, obejrzeć filmy o modzie i zrelaksować się w strefie chill.

Akcję Wybieram Polską Modę wspierają znane osoby, które doceniają potencjał polskich niezależnych twórców. O tym, dlaczego należy zwrócić większą uwagę na autorską modę, opowiadają w krótkich filmikach, dostępnych na profilu facebookowym projektu.


Styl.pl/materiały prasowe

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje