Przejdź na stronę główną Interia.pl

Cząstki przyciągania, Natalia Hatalska

Album "Cząstki przyciągania" autorstwa Natalii Hatalskiej zawiera 158 najciekawszych polskich kampanii reklamowych posegmentowanych w 7 bloków tematycznych - wskazówek, jak przygotować najskuteczniejszy przekaz reklamowy.

Natalia Hatalska, ekspert w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej oraz trendwatcher, niezwykle celnie podzieliła czynniki, jakie musi spełniać przekaz reklamowy, by był skuteczny. Zaangażowanie, bliskość, użyteczność, emocje, kontekst, czas i zaskoczenie to tytułowe cząstki, dzięki którym kampanie mają szansę na zaistnienie w świadomości zbiorowej.

Reklama

Autorka omawia każdy z tych aspektów i daje przykłady działań, które były najefektowniejsze spośród tysięcy zrealizowanych w ostatnich latach w Polsce projektów.

W bogato ilustrowanych "Cząstkach przyciągania" znajdziemy opisy kampanii z użyciem przystanków odtwarzających muzykę, form reklamowych emitujących zapachy czy kina, które można oglądać od morza po Tatry.

To lektura obowiązkowa każdej osoby zajmującej się marketingiem!

Cząstki przyciągania, Natalia Hatalska. Wydawnictwo Helion. Premiera: 15 kwietnia 2014.


Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje