Reklama
Październik miesiącem różowej wstążki

Profilaktyka zaczyna się od stanika!

Polki jako kobiety nowoczesne sięgają po to co najlepsze. Aby mogły być pewne swojego zdrowia i realizować swoje marzenia, powinny każdego dnia nosić biustonosz w idealnie dobranym rozmiarze oraz wykonywać systematycznie, raz w miesiącu samobadanie piersi.

Z myślą o nich w październiku ruszy ogólnopolska kampania społeczna ‘Dotykam = Wygrywam’ organizowana przez markę Panache Sport i fundację Rak’n’Roll, by oswoić Polki z dotykiem, który pozwala wygrać życie.

Statystki mówią same za siebie. Co roku na raka piersi zapada 12 000 Polek. Prawie połowa z nich umiera, bo zbyt późno zgłosiły się do lekarza. Jeśli Polki chcą realizować swoje marzenia i być pewne swojego zdrowia, muszą nosić odpowiednio dopasowaną bieliznę i wykonywać regularne samobadanie piersi.

Dzięki kampanii Dotykam = Wygrywam’ przygotowanej przez Panache Sport i Rak’n’Roll oraz wspieranej przez Akademię Pozytywnej Egoistki Polki w przymierzalniach sklepów z bielizną marek Panache na terenie całej Polski znajdą naklejki z obrazkowym instruktażem, ulotki zawierające niezbędne informacje oraz będą mogły odkryć i zrozumieć podstawowe zasady wykonywania samobadania piersi, oglądając - nawet we własnym domu - kobiecy i zaskakujący w formie film instruktażowy. Dodatkowo personel sklepów biorących udział w kampanii zostanie przeszkolony przez Centrum Onkologii, by oprócz zasad brafittingu przekazywać swoim klientkom w przymierzalniach cenne informacje, dzięki którym każda kobieta wygrywa życie.

Reklama

Materiały pochodzą z So Chic, dystrybutora marek Panache, Cleo i Masquerade.


Styl.pl/materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: biustonosz | rak piersi | Stanik
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy