Reklama
Lancia wyznacza modowe trendy

Lancia Fashion Apartment

W Mediolanie zainaugurowano "Lancia Fashion Apartment", nowy projekt łączący markę Lancia z miejscem - symbolem mody i mediolańskiej kultury: "Milano Fashion Apartment", które mieści jedyną europejską bibliotekę historii międzynarodowej mody od połowy dziewiętnastego wieku do czasów obecnych.

Zajmujący ponad 1600 m2 całkowitej powierzchni "Milano Fashion Apartment" jest miejscem wyjątkowym, oferującym ponad 50 tysięcy książek i publikacji, elementów designu, akcesoriów i produktów ze świata mody. To bardzo ważny punkt odniesienia dla projektantów, stylistów i studentów wzornictwa pochodzących ze wszystkich stron świata oraz miejsce spotkań profesjonalistów takich, jak wydawcy, branżyści i dziennikarze piszący o modzie.

W ten sposób Lancia znalazła swój idealny "dom" w ścisłym centrum Mediolanu, gdzie może spotykać swoją docelową grupę Klientów, wychwytując nowe trendy i oczekiwania konsumenckie, które powstają i ewoluują właśnie w wielkich metropoliach. A to w celu, by nadal oferować samochody o unikalnym charakterze, odzwierciedlające indywidualny styl użytkownika, tak jak "robi to" ikona marki - Lancia Ypsilon, prawdziwa "fashion city car" z gamy Lancia.

Reklama

Lancia uznawana jest za synonim stylu, elegancji oraz wyszukanego designu, ale i jednocześnie pełnego poszanowania dla środowiska. Marka od zawsze była promotorem innowacyjnych projektów komunikacji, mających na celu poznanie gustu i oczekiwań Klientów, uważnych na trendy mody i poszukiwanie zaskakujących produktów. Świetnym tego dowodem jest inicjatywa "Taste of The city", fascynująca interaktywna podróż na pokładzie Lancii Ypsilon w towarzystwie trojga "tropicieli trendów" do najciekawszych europejskich stolic, by poznać najnowsze nurty w świecie designu, mody i kulinarnych rozkoszy.

Dodatkowo, Lancia jest pierwszą marką samochodową wydającą internetowy magazyn poświęcony w całości wyławianiu talentów w świecie mody, designu, fotografii, sztuki i architektury: w 2010 roku powstał LanciaTrendVisions.com, międzynarodowy magazyn Lancii, który selekcjonuje, promuje i jako pierwszy publikuje prace doświadczalne młodych, kreatywnych talentów pochodzących z całego świata. To witryna, która może być traktowana jak prawdziwe "laboratorium badawcze" pokazujące najnowsze kierunki.

Dzięki "Lancia Fashion Apartment", marka Lancia staje się niewidzialną nicią, która łączy mobilność, kulturę i lifestyle, dzieląc z nimi wspólne poszukiwanie stylu i funkcjonalności

.
Dowiedz się więcej na temat: Lancia
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy