Reklama

Jesteśmy gospodarzami... z błędami?

Ruszyła rządowa kampania społeczna przed Euro 2012: "Polacy 2012. Wszyscy jesteśmy gospodarzami". Niestety do hasła kampanii w języku angielskim wkradł się błąd.

Kampania ma zachęcić Polaków, by poczuli się odpowiedzialni za wspomnienia gości, którzy przyjadą do nas na Euro 2012. Na potrzeby kampanii przygotowano specjalny spot, w którym już po Euro - jesienią 2012 r. - Włoch, Rosjanka i Irlandczyk wspominają chwile, które spędzili w Polsce.

Dla zagranicznych gości i dla Polaków powstały dwa profile w Facebooku.

Na plakatach został umieszczony kod QR, który po zeskanowaniu telefonem komórkowym przenosi na stronę dla zagranicznych gości.

Dodatkowo, pojawiły się też plakaty z hasłem "Feel like at home" - "Czujcie się jak w domu". I właśnie na ten temat w sieci rozgorzała dyskusja. Ilu tłumaczy, tyle opinii - według jednych hasło powinno brzmieć "Feel at home", według innych "Feels like home". Inn z kolei uważają, że pierwotna wersja jest również prawidłowa.  Autorzy kampanii wyjaśniali., że celowo użyli nieformalnej formy, by ocieplić relacje między gospodarzami a gośćmi. Plakaty zostaną więc z błędem. Ciekawe jak hasło odbiorą anglojęzyczni kibice?

Reklama

Jak podoba wam się spot, promujący Polskę i zagrzewający Polaków do Euro 2012?



Styl.pl/materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Euro 2012 | kampania
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy